Serie uitlaat verschil lhd rhd
Serie uitlaat verschil lhd rhd
Waar zit het verschil in de rhd en lhd uitlaat voor een benzine serie ?
Behalve dan de prijs , heb m laatst onder een rhd gezet maar wat zit er dan anders bij lhd maakt die een andere kronkel
Ergens ?
Behalve dan de prijs , heb m laatst onder een rhd gezet maar wat zit er dan anders bij lhd maakt die een andere kronkel
Ergens ?
Re: Serie uitlaat verschil lhd rhd
Volgens de manual zit alleen de achterste pot anders ?ipv rechts de pijp zit die dan links
Vroeger moest de uitlaat aan de niet-trottoir-zijde zitten. Tegenwoordig niet meer. De LHD-uitlaten zijn duurder en moeilijker aan te komen. De RHD-potten passen gewoon, de rest van het uitlaat-systeem is identiek.
Bedankt Jopie
Ik heb een lhd en een rhd , en onder de lhd en onder rhd zit de rhd uitlaat .
Ik had in de manual idd gevonden links en rechts uitmonden , alleen bij stalen uitlaten zit er een
prijsverschil in bij de RvS niet ? .
Vroeg het me af , "vroeger" mocht idd de uitlaat naar rechts uitmonden....
Maar heb gewoon weer de goedkope rhd uitlaat besteld voor mijn Britse linksgestuurd auto
Groetjes
Sander
Ik heb een lhd en een rhd , en onder de lhd en onder rhd zit de rhd uitlaat .
Ik had in de manual idd gevonden links en rechts uitmonden , alleen bij stalen uitlaten zit er een
prijsverschil in bij de RvS niet ? .
Vroeg het me af , "vroeger" mocht idd de uitlaat naar rechts uitmonden....
Maar heb gewoon weer de goedkope rhd uitlaat besteld voor mijn Britse linksgestuurd auto

Groetjes
Sander
Sander
De lhd demper heeft een montage beugel op de pot heeft rechts niet
makkelijk is deze even over te zetten van je oude demper
Alan
De lhd demper heeft een montage beugel op de pot heeft rechts niet
makkelijk is deze even over te zetten van je oude demper
Alan
Hoi alan
Ja ti's een beetje apart kwam ik achter , heb een links gestuurde maar uitlaat mond uit naar rechts
Dus een rhd uitlaat , inmiddels al uitgeplozen , vond het zo raar dat prijs verschil op paddock ?
Alleen het laatste gedeelte is dus anders .
Groetjes
Sander
Ja ti's een beetje apart kwam ik achter , heb een links gestuurde maar uitlaat mond uit naar rechts
Dus een rhd uitlaat , inmiddels al uitgeplozen , vond het zo raar dat prijs verschil op paddock ?
Alleen het laatste gedeelte is dus anders .
Groetjes
Sander
tis inderdaad alleen de demper die iets anders is, ik moest daarvoor even het laatste ophang aanpassen en het overgehouden geld