na ombouw van diesel naar benzine 2.5 l blijft de motor lopen als contact uit zet zelfs als ik de massa pik uit draai .
als ik aan de verlichtings schakelaar draai en naar oorlogs verlichting draai dan stopt de motor
het is een defender 90 ex engelse rijnleger .
gisteravond toen ik het draaidje van de dynamo naar accu lampje loshalen ging het contact wel uit .
voor mij een raadsel elektra niet mijn sterkste kant .
gt robbin
mototr blijft lopen
Re: mototr blijft lopen
Zit de voeding van de bobine wel op de juiste draad van het contactslot?
Deze moet spanningsloos worden als je het contact uitzet.
Mogelijk moet je een ander contactslot hebben, je komt misschien in de de knoei met de voorgloeistand van je dieel contactslot..
Anders een losse schakelaar gebruiken voor contact en een drukknop om te starten, kan ook .
Gr.
Geert 88 SIIID (geschorst) uit Waalre
Deze moet spanningsloos worden als je het contact uitzet.
Mogelijk moet je een ander contactslot hebben, je komt misschien in de de knoei met de voorgloeistand van je dieel contactslot..
Anders een losse schakelaar gebruiken voor contact en een drukknop om te starten, kan ook .
Gr.
Geert 88 SIIID (geschorst) uit Waalre
Re: mototr blijft lopen
hoi geert
zal alles weer eens doormeten en van af contactslot verder kijken
gt robbin
zal alles weer eens doormeten en van af contactslot verder kijken
gt robbin
Re: mototr blijft lopen
Bedenk dat als de motor loopt niet de accu de stroomleverancier is maar de dynamo.
Bij het "droog" doormeten kan je dus fouten maken.
Indien je vanaf je accu een draadje zet op de uitgang van de dynamo krijgt je contactslot van twee kanten stroom en kan je de fout sneller opsporen.
Met groet,
Hendrik “Blue-Box”
veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's
mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('587aa5e2d34c589eeb2d16ed336a4aff', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 17163900, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Bij het "droog" doormeten kan je dus fouten maken.
Indien je vanaf je accu een draadje zet op de uitgang van de dynamo krijgt je contactslot van twee kanten stroom en kan je de fout sneller opsporen.
Met groet,
Hendrik “Blue-Box”
veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's
mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('587aa5e2d34c589eeb2d16ed336a4aff', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 17163900, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: mototr blijft lopen
hoi hendrik
ik heb nu al een draad lopen van dynamo naar accu en van startmotor naar accu .
gt robbin
ik heb nu al een draad lopen van dynamo naar accu en van startmotor naar accu .
gt robbin