Midlock synchroontester AS-400 adapters
Midlock synchroontester AS-400 adapters
Wie van jullie gebruikt de Midlock synchroontester AS-400 op de V8 met SU carbs. ? Ik zou heel graag willen weten welke adapters er dan gebruikt worden.Zijn het dezelfde adapters als bij de Strombergs(Solex) , dus de AS-007 ? Of zijn het de universele (AS-018) ? De maat van de tussenstukken op de carbs. is binnendia 57 en buitendia 67.Deze maten staan niet op de lijst met adapters van Midlock, dus vandaar mijn vraag hier . Vr gr Henk B.
Re: Midlock synchroontester AS-400 adapters
Beste Henk,
In de praktijk gebruik ik de AS-007 hulpstukken voor het afstellen van mijn Strombergs. Als binnen- en buitenmaat meet ik resp. 59 en 69mm.
Het spul is redelijk flexibel dus het past al snel.
Nadeel van de conische AS-018 lijkt mij dat deze zich niet lekker zet, hoewel een beetje tape wonderen doet.
Woon je in de buurt dan kan je het uiteraard even komen passen.
Groet Paul Rasch
Lekkerkerk
1950, 80"
1982, 109" Stage One, V8
P.S. kom ook regelmatig in Hilversum
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/05/2014 09:16 door Paul Rasch.
In de praktijk gebruik ik de AS-007 hulpstukken voor het afstellen van mijn Strombergs. Als binnen- en buitenmaat meet ik resp. 59 en 69mm.
Het spul is redelijk flexibel dus het past al snel.
Nadeel van de conische AS-018 lijkt mij dat deze zich niet lekker zet, hoewel een beetje tape wonderen doet.
Woon je in de buurt dan kan je het uiteraard even komen passen.
Groet Paul Rasch
Lekkerkerk
1950, 80"
1982, 109" Stage One, V8
P.S. kom ook regelmatig in Hilversum
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/05/2014 09:16 door Paul Rasch.
Re: Midlock synchroontester AS-400 adapters
OK, dank je voor je reactie Paul. Ik wil maandag gaan bestellen en het wordt dus de AS-007 adapter.Ik had al gezien dat de ''ellebogen'' van de Stromberg(Solex/Zenith) gelijk zijn aan die van de SU .Dus de aansluiting zou ook gelijk moeten zijn.Dank en fijn weekend, Henk B.