Ik heb gisterenmiddag een nieuwe bullbar gemonteerd (zie foto), bedankt Ron Wageman , ik heb 'm helemaal weten op te lappen (stralen, schooperen en poedercoaten). Ik heb de spoiler er nog even onderuit gelaten.
Nu vind ik dat ie voor iets opgehoogd moet worden. Nu is mij verteld dat 2 inch. ophoging nogal wat aanpassing vereist en dat de wegligging slechter wordt op hoge snelheid. Tevens zien de originele banden er dan een beetje iel uit....Geen optie lijkt me, ik zit nogal wat op de snelweg....
Momenteel zitten er voor de standaard veren onder, en achter Heavy Duty veren. Daardoor helt ie nu een beetje naar voren en dat vind ik juist mooi. Naar achter hangende RRC's ogen een soort van lui..

Nu heb ik begrepen dat een 1 inch. ophoging minder werk behoeft, maar dat een V8 snel met z'n neus omhoog staat vanwege het lichtere gewicht (dan een diesel). Momenteel hangt er voor 1 extra accu en nu nog een bullbar bij wat eventueel compenseert.
Heeft er iemand goede ervaringen met een setje wat 1 inch verhoging geeft? Vering comfort / wegligging / aanpassingen / looks etc.
Makkelijk zelf uit te voeren of laten doen?
Een optie is om ook aan de voorzijde HD veren toe te passen. (Ik wil wel het naar voren hangen behouden dus ik weet niet op dit een optie is)
Gr.
Stefan
RRC Vogue SE 3.9 EFI '90