Gezocht: LT230 transferbox met ratio 1.4:1
Gezocht: LT230 transferbox met ratio 1.4:1
Hallo LaRo liefhebbers!
Wie kan mij helpen aan een vervangende transferbox voor een LandRover 110 uit 1985. Ik zoek en LT230 transferbox met reductieratio 1.4:1.
De afgelopen 1,5 maand ben ik met een Land Rover 110 een roadtrip aan het maken door Zuid Amerika. We zijn vanaf Colombia, door Ecuador, Peru en Bolivia naar Argentinië gereden. Voor meer informatie over onze avonturen tot nu toe zie: drive2develop.com en facebook.com/drive2develop. Halverwege Argentinië heeft de transferbox uit onze 110 het begeven. We hebben de Land Rover naar Buenos Aires (Argentinië) gesleept en zijn met de bus doorgereisd naar Porto Alegre in Brazilië. Hier in Zuid Amerika zijn onderdelen van Land Rover schaars en duur. Kan iemand mij vanuit Nederland helpen aan een vervangende transferbox? Suggesties om het onderdeel naar Buenos Aires te vervoeren zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Egbert Pot
Wie kan mij helpen aan een vervangende transferbox voor een LandRover 110 uit 1985. Ik zoek en LT230 transferbox met reductieratio 1.4:1.
De afgelopen 1,5 maand ben ik met een Land Rover 110 een roadtrip aan het maken door Zuid Amerika. We zijn vanaf Colombia, door Ecuador, Peru en Bolivia naar Argentinië gereden. Voor meer informatie over onze avonturen tot nu toe zie: drive2develop.com en facebook.com/drive2develop. Halverwege Argentinië heeft de transferbox uit onze 110 het begeven. We hebben de Land Rover naar Buenos Aires (Argentinië) gesleept en zijn met de bus doorgereisd naar Porto Alegre in Brazilië. Hier in Zuid Amerika zijn onderdelen van Land Rover schaars en duur. Kan iemand mij vanuit Nederland helpen aan een vervangende transferbox? Suggesties om het onderdeel naar Buenos Aires te vervoeren zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Egbert Pot
Re: Gezocht: LT230 transferbox met ratio 1.4:1
Hmmm. 1.4 is lastig te krijgen
Zou voor de 1.2 gaan, en evt uit een disco
Kosten niet de hoofdprijs
Of een 1.6, maar maakt veel toeren, en eerste versnelling is nogal kort
Wellicht symon of Ron b nog iets voor je, of vraag Paul Stroink/Bart van Dessel eens lief
Zou voor de 1.2 gaan, en evt uit een disco
Kosten niet de hoofdprijs
Of een 1.6, maar maakt veel toeren, en eerste versnelling is nogal kort
Wellicht symon of Ron b nog iets voor je, of vraag Paul Stroink/Bart van Dessel eens lief
Ik heb een goede 1.4 liggen, komt uit een 90 TD5, is vervangen wegens 1.2 plaatsing. Is in goede staat! Cross drilted en geen slijtage aan input gear.
Gr Bart
Gr Bart
Wellicht via paddock versturen?( ongelooflijk hoeveel kg's/formaten die voor weinig verschepen!)
Paddock verscheept alleen zo goedkoop omdat je ook bij hun de spullen hebt gekocht, en daar zit veel winstmarge op! Lijkt me wel heel duidelijk....
Gr Bart
Gr Bart
Bedankt Sjors, ik heb contact gezocht met Bart. Hij kan me helpen aan een vervangende transferbox. @Bart: jij natuurlijk ook bedankt!
Groeten,
Egbert
Groeten,
Egbert