PRIKKERSWEEKEND OP DE WIELEWAAL

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Anton (Rumble)

PRIKKERSWEEKEND OP DE WIELEWAAL

Bericht door Anton (Rumble) »

PROBLEEM OPGELOST.

Er was wat verwarring ontstaan door een dubbele boeking op camping de wielewaal.
Maar Camping Eigenaar Willem belde vanmiddag dat het allemaal goed gaat komen. Er is genoeg plaats op de camping om ons te ontvangen en een plek te geven.

dus ondanks het fantastische aanbod van Erwin om op zijn erf te kamperen in Putten. gaat het weekend op de wielewal gewoon door.

Zaterdag organiseert Erwineen toertocht over de Veluwe die de moeite waard is.

Aansluitend BBQ op de Wielewaal.

let op bezoekers prikkers weekend betalen een klein bedrag aan de poort parkeer geld!

tot op de wielewaal

Groot probleem.

Ik werd vanochtend gebeld door Willem van camping de wielenwaal waar we aankomend weekend het prikkers weekend met toertocht willen organiseren

Camping de Wielewaal heeft een dubbele boeking en heeft niet op ons gerekend dit weekend. door verkeerde communicatie (mijn kan, zijn kant?) is de datum verkeerd in de boeken gekomen. Dit weekend staat de camping en parkeerplaats op de wielewaal vol voor een camper beurs en is er geen veld over voor onze Land rovers.

We hebben een geluk! door belasting maatregelen en misschien andere oorzaken liep het weekend nog niet echt storm zoals afgelopen jaren. (slechts twee aanmeldingen. heden middag.) maar toch vele komen altijd spontaan aanwaaien op het weekend.

Het is jammer, maar we moeten kijken hoe we het prikkersweekend toch op een manier kunnen laten slagen. en dat op wel hele korte termijn.

Ik heb zo snel eigenlijk maar drie opties.
1 we zoeken een nabij gelegen camping, ik weet niet hoe duur en wat er allemaal kan en mag.
2 we schuiven een week op naar het weekend van 27 28 juni, welke al gereserveerd waren door de camping.
3 we laten dit weekend alleen de toertocht over de Veluwe doorgaan. (Erwin Lokhorst (bijvoorbeeld verzamelen en starten bij de Macdonalds in Nijkerk en daarna ergens terug een gezellig motorkap gluren en hapje drankje rond de auto's.)

Jammer dat ik er nu pas op geattendeerd ben, het is wel erg kort dag zo.

Misschien handig als we hier even onze ideeen spuien en alternatieven laten passeren om toch een leuke prikkers weekend/dag te organiseren.

Groeten Anton

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2014 19:27 door Anton (Rumble).
Anton (Rumble)

Re: HELP PRIKKERSWEEKEND STAAT OP SCHERP

Bericht door Anton (Rumble) »

Erwin lokhorst je hebt PB
Scratch

Bericht door Scratch »

Anton, je bedoeld zaterdag 28 en zondag 29 juni !!

Klote, maar wat mij betreft schuiven we het een week op.
Geert LW79

Bericht door Geert LW79 »

Hoi Iedereen,

Wij kunnen volgend weekend wel. Alleen ik zou Beer dit weekend brengen bij Marijke in Zee wolde.
Wacht even af wat er nu gaat gebeuren.

Groeten van Aafke

Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)

P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('298e199a5d835549247d47aec3ffb324', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 17202948, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Dat is ook mijn idee. Misschien ook beter weer, Heb de worstebroodjes maar gauw in de Diepvries gelegd. Krijg nu wel de tijd om mijn nieuwe tent uit te proberen. Wij zullen ons treffen op de '' Wielewaal '' in het nieuwe schone Flevoland. gr. Juppe.
witje 110

Bericht door witje 110 »

Wat erg, de caravan staat al gepakt. Wij kunnen volgend weekend absoluut niet, ik heb met heel veel pijn en moeite dit weekend vrij kunnen krijgen.
Voor ons dus geen prikkersweekend :-(
Is er echt geen mogelijkheid voor een andere camping in de buurt?

Marijke
Erwin Lokhorst

Bericht door Erwin Lokhorst »

Ho ho ho.
Lees het andere topic voor mogelijk alternatief/
Peter&Jessica

Bericht door Peter&Jessica »

Marijke vroeg het ook al, zijn wij vanmiddag al welkom?
Anders wordt wel krap & veel achter het stuur.
---Peter.
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Ik kom vanavond tegen een uur of 1/2 acht. gr. Juppe.
Bart van Dessel

Re: PRIKKERSWEEKEND GAAT GEWOON DOOR OP DE WIELEWAAL

Bericht door Bart van Dessel »

Ben blij voor jullie dat het gewoon door kan gaan, ook voor Marijke! Ik ben niet zo van de meetings, zit ook te ver weg, maar ik wens jullie toch heel veel plezier, het weer wordt goed. Spareribs lekker garen en het bier koud zetten,

Gr Bart
Plaats reactie