Accountperikelen

Ter vervanging van het oude geliefde startpagina prikbord.
Plaats reactie
Wim Janssen

Accountperikelen

Bericht door Wim Janssen »

Mijn account werd geblokkeerd toen ik mijn oude e-mail adres wilde aanpassen in mijn profiel. Ik kreeg constant een melding dat het account niet geactiveerd was en ik de beheerder moest contacteren. Aangezien ik niet kon inloggen was het contacteren van de beheerder vrij moeilijk.

Vervolgens maar een nieuw account aangemaakt met een ander e-mail adres waarop ik hetzelfde bericht kreeg, maar tegelijkertijd een bericht dat er een activatiemail zou komen. Die was er na enkele dagen nog niet en ook niet in de spamfolder.

Vervolgens op zoek gegaan naar Lucas en via zijn Facebook pagina een chatbericht gestuurd. Nu weet ik dat zo’n eerste bericht onder berichtverzoeken komt te staan en niet erg opvalt. Ook heb ik het vaker gezien en gehoord dat deze eerste berichten helemaal niet zichtbaar zijn bij de ontvanger. Maar toen vond ik weer op de Facebookpagina van Lucas zijn e-mail adres en ziedaar, het is weer geregeld. Maar dat niet alleen, ik heb nu 2 accounts.

Ik weet dus nu niet of ik iets fout gedaan heb, maar het was voor mij vrij moeilijk om een werkend account te krijgen op dit forum. Is dit misschien een reden waarom het hier zo stil is?

Ik ben sinds 2002 actief geweest op de oude prikpagina en ben ook direct mee overgestapt naar dit forum, alhoewel hier weinig te beleven valt, maar niet meer kunnen inloggen voelde toch als een gemis. Dus grote dank aan Lucas die dit weer mogelijk gemaakt heeft.
Valt mij nog een ding op dat onder het oude account alles in het Engels is en onder het nieuwe account alles in het Nederlands.
Wim Janssen

Land Rover Series III 109 Stawag 3.5 V8 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 88 2.25 petrol 1959 "The Mrs"
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Wim Janssen

Re: Accountperikelen

Bericht door Wim Janssen »

Ok, Nederlandse taal is al opgelost.
Wim Janssen

Land Rover Series III 109 Stawag 3.5 V8 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 88 2.25 petrol 1959 "The Mrs"
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Marc-my-Words

Re: Accountperikelen

Bericht door Marc-my-Words »

Ik kan alleen maar zeggen dat de Spammers het forum de afgelopen tijd wel konden vinden.

Nu ja ik lieg, ik zeg meer:  Ik wordt soms ook helemaal dol van al die "intuïtieve" maar onvindbare/onbegrijpelijke vragen, knopjes etc etc.
Plaats reactie