vorige/volgende

Ter vervanging van het oude geliefde startpagina prikbord.
Plaats reactie
neef Henk

vorige/volgende

Bericht door neef Henk »

Helaas zit ik niet vaak hier op de prik maar kijk en volg het nog graag.
Nu valt het me op dat je vroeger makkelijk naar het volgende topic kon gaan met de "volgende" knop rechts bovenaan.
Die is weg bij mij :?
Is er iets verandert aan het prikbord en zijn die knoppen vergeten of is mijn computer voor zichzelf begonnen en loopt mij te zieken :)

Groeten neef Henk
Marc-my-Words

Re: vorige/volgende

Bericht door Marc-my-Words »

Neef Henk,

De phpBB forum-software is recent ge-updated.   Waarschijnlijk is dit de bron van dit soort kleine ongemakjes.
Sinds de update zijn de kleurtjes ook "opgefrist" (in mijn ogen te fris) ... dit went overigens wel.
Sinds de update hebben ook allerlei knoppen Engelse namen gekregen (zo moet ik zo direct op "submit" klikken).
Als Lucas geduldig meeleest, en als hij weet hoe het op te lossen, dan wordt het vast en zeker opgelost.

De de forum-software is ge-updated is verder een mooi ding, zo kunnen we weer even voort.
sjaak109

Bericht door sjaak109 »

bij quicklinks links boven kun je kiezen wat je wilt zien. bijv. unread posts,
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding
Erik Peters

Bericht door Erik Peters »

Marc-my-Words schreef: za 04 jan 2025, 10:34Sinds de update hebben ook allerlei knoppen Engelse namen gekregen (zo moet ik zo direct op "submit" klikken).
Dat heb ik opgelost ik kan nu gewoon op verstuur klikken.
Eenmaal ingelogd klikken op je gebruikersnaam en dan de bovenste regel kiezen in het uitklapmenu (nu gebruikerspaneel daarvoor vermoedelijk userpanel). En op het 3e tabblad kun je dan de taal kiezen: British English of Nederlands (formeel). Dan even klikken op submit en vervolgens veranderd dat in verstuur.

Groet,

Erik.

p.s. ik kan helaas niet (in hetzelfde tabblad) voor een andere forumstijl kiezen (iets wat wel kan op het LRCH forum)
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

In het Engels heet het "User Control Panel", en grappig genoeg vraagt ie nog "Return to user control panel" als je de taal in Nederlands (formeel) hebt omgezet.  Bezoek je daarna het zelfde menu-deel nog eens dan is het wel allemaal Nederlands.

Wat betreft de forumstijl:  Bij het LRCH forum is het in mijn ogen heel prettig dat je ook de standaard phpBB stijl kan kiezen: de "warme" verenigingsstijl is mij te druk en te "warm".  
Het hyper-gras-groene groen hier voelt een beetje als terug naar de ouderwetse monochrome monitor (hoewel die gewoonlijk slechts lichtgevend groene lettertjes in een donker scherm toonde).   O ja, de "sand" achtergrond-kleur in de geciteerd-blokken vind ik weer heel fraai.
Plaats reactie