Het betreft mijn kanarie gele fiat, die inmiddels na 40 jaar weer een versie apk heeft (ik weet, fiat.... beetje off topic

Ik weet even niet zo goed waar ik het zoeken moet. Maar de usa fiat heeft standaard een elektrische brandstofpomp. De originele pomp was verrot en niet meer te bestellen, dus bij een automaterialen handel een goeie universele 12v pomp gekocht. Netjes aangesloten zoals het hoort, relais en gezekerd.
Pomp 1 was binnen een ritje van 10min stuk. Oke ik dacht kwaliteits issue.. had nog een andere pomp liggen, met een iets hoger psi. Maar goed, die gemonteerd. Autotje werkte weer perfect, dus rijden maar. Ook deze pomp stopte er vrij snel mee. Toen een duurdere merk pomp gekocht, die beter aansluit bij de specs van de auto. Vanochtend wilde de kids met de fiat naar school, auto weer niet starten, geen benzine. Pomp maakt wel geluid onder de auto. Maar na een tijdje proberen te starten stopt ook deze pomp ermee.
Onder de motorkap heb ik niet meer de usa Weber 32dmtr welke standaard voorzien zijn van een open retour. Deze carb was niet meer te reviseren en om een usa spec carb te kopen, dat was het autotje me niet waard.. nu zit er een eu Weber 32 onder de motorkap. Deze hebben echter geen retour. Ik heb na wat overleggen met de garage houder een drukregelaar geplaatst om de druk wat te begrenzen en ik heb nu ook een retour dmv een speciaal t-stukje (niet zelf gemaakt, gewoon te koop) daarin zit een soort sproeier die bij 0,7 bar overdruk open gaat.
Volgens de garage houder heb ik nu alles goed aangesloten en zou een elektrische pomp zeker tien jaar mee moeten kunnen..
Maar dat is dus niet het geval.. 1 a 2 dagen en ze zijn stuk.
Nou weet ik, een hobby mag geld kosten, maar dit is een beetje overdreven..

Heeft iemand enig idee, waarom het zo snel stuk gaat en waar ik het in zou moeten zoeken?
Ik heb nu de 4e pomp besteld, maar overweeg om te kijken of er een mechanische pomp op kan.. want hier word ik een beetje zat van..