als je geen pakking hebt van de koppelingbox op het schutbord?
GEBRUIK GEEN POLYMAX.
tenminste niet als je hem ooit nog weer er af moet hebben zoals ikke.
want dan ben je even bezig

Een prima les, ook voor dat wat nooit weer los moet.GatheRRoveR schreef:Kijk wisten we dat maar eerder.
Als ik verschillende info-bronnen bekijk zou Dekaseal 8936 maar zo min of meer gelijk kunnen zijn aan Sikalastomer 710.Wim Janssen schreef:Ik zal het even omdraaien en een tip geven wat wel te gebruiken nl. Dekaseal 8936. Het is een blijvend elastische kit die perfect hecht en dus ook waterdicht is, maar ook weer heel gemakkelijk te verwijderen is. Dit lijkt tegenstrijdig, maar is echt zo. Is ideaal voor bijv. de voetplaten, stoelenbak, etc. Typisch zaken die er wel eens uit moeten. Ik heb een paar jaar geleden een caravan compleet gerestaureerd en kwam dit tegen in de caravanbranche en staat nu bij mijn standaard voorraad in de garage.
Wim Janssen schreef:Ik zal het even omdraaien en een tip geven wat wel te gebruiken nl. Dekaseal 8936.Het is een blijvend elastische kit die perfect hecht en dus ook waterdicht is, maar ook weer heel gemakkelijk te verwijderen is. Dit lijkt tegenstrijdig, maar is echt zo. Is ideaal voor bijv. de voetplaten, stoelenbak, etc. Typisch zaken die er wel eens uit moeten. Ik heb een paar jaar geleden een caravan compleet gerestaureerd en kwam dit tegen in de caravanbranche en staat nu bij mijn standaard voorraad in de garage.
Is de koppeling inmiddels helemaal "opgelucht" (en dus z'n baasje idem)?sjaak109 schreef:... was alleen ku... gister ontlucht, koppelde goed, vanmorgen weer lucht. dus maar weer ontlucht en de wartels nog een tikkie gegeven. morgen maar weer kijken. rug is net droog van het op de grond liggen in de regen.
Da's natuurlijk een kwestie van meten is weten — de verhouding tussen de diameters (meer precies de verhouding van het quadraat van de Ø) geeft de verhouding in slag-lengte (en kracht).GatheRRoveR schreef:Loop je niet de kans dat de oppervlakte van de zuigers niet lekker op elkaar aansluiten?