GatheRRoveR schreef:https://www.paddockspares.com/prc2670-i ... iesel.html zo één?
Of een contactslot voor een diesel die net voor het starten een “gloei” stand heeft, of zoals ik die bij goed weer niet voor gloei gewoon een drukknop….. (oude series 2 startknop)
Ik weet wel dat die oude Merkedezzz dingen een trekknop hadden om te gloeien, kan ook nog
Maargoed, Rolf kennende zal hij het toch weer op zijn eigen manier doen

Rob
Dat ik het op mijn eigen manier ga doen is waarschijnlijk wel een feit...
Probleem is nu alleen dat ik een beetje op een dood spoor zit. De kant en klare kabelboom heeft een paar enorme pluspunten,maar helaas ook nadelen. Daar waar ik de kabelboom aan land rover stekkers moet knopen loop ik vast. Zo ook het contact slot. Ik weet echter ook niet welke pool bij het contact slot wat ik nu heb, welke functie heeft. Ik begrijp ook niet zo goed van waaruit ik het contact slot kan meten, zodat ik weet op welke pool er in welke positie van het slot stroom staat..
Het contact wat je in de link hebt, past niet op een stuurkolom. Ik heb nu een S3 contact slot wat wel op me stuurkolom past, met stuurslot. En dat wilde ik eigenlijk wel gebruiken. Maar de cijfers die bij de polen staan kan ik op het internet niet herleiden..
Begint een beetje te frustreren, alle bedrading om de auto heen voor verlichting, motor, dynamo startmotor accu massa enz enz is aangesloten en weggewerkt maar nu ben ik de afgelopen dagen niks opgeschoten....
Naja, eerst woensdag op vakantie en er nu maar ff niet meer te veel over nadenken en piekeren..