Oh inderdaad; het is meer uit noodzaak dat ik Tubed banden zoek. Ik heb simpelweg geen tubed velgen, maar als ik een setje tubeless velgen op de kop kan tikken zal ik het zeker niet laten. Alleen blijkbaar weinig aanbod op het moment.Marc-my-Words schreef: En passend bij dit onderwerp kan het mijns inziens een misrekeing zijn om je paarden op alleen tubed banden te zetten. Als je na vele jaren nieuwe banden nodig hebt heb je wellicht ook nieuwe binnenbanden nodig en de montage is lastiger (mogelijk duurder), en de keuze kleiner (en mogelijk duurder). Het kan dan maar zo interessant zijn om een set tubeless velgen te zoeken, zelfs als je er dan nog een pot Limestone overheen moet kwasten. Die nieuwe velgen sparen je in de toekomst ook geld, en je kan wellicht de oude banden nog even aanhouden om ze in de zomer op te rijden (of je verkoopt ze voor een vriendenprijsje als tijdelijke project-wielen)
En dat de keuze veel kleiner is op TT banden moge duidelijk zijn. Vandaar ook mijn oorspronkelijke vraag:
Heeft iemand een overzicht van leverbare banden in 7.5x16 TT?
Mij nu bekend zijn
- Michelin Latitude Cross (vermelding May be fitted with tube)
- Avon Rangemaster
- General SAG