zelf geen rookpluimpje gezien.

'k Snap nu wel waarom je nooit wielrenners ziet stayeren achter een diesel-LandRover.sjaak109 schreef:heb ook een trekhaak aan de voorkant. maar toen zaten er allemaal muggen op de ramen van de caravan.
duss geen witte caravan achter een achter een laro, oke dan maak ik hem zwart.
Alsof jij met je raceauto het verkeer achter je in de gaten houdtsjaak109 schreef:Kwam er na 400 en nog wat km. met een caravan achter de 109, er achter dat je een caravan ook kan gebruiken als roetfilter.
zelf geen rookpluimpje gezien.
Ja, Ja, de tijd gaat snel ... het was nog een Leopard 1.nico1970 schreef:....
Keek toen ook al op dat die schijfremmetjes(je til je er een breuk aan haha) aan de binnenkant van de body die boel van een slordige 48(oorlogstijd 65 ton) ton zo snel tot stoppen brengen. Het oppervlak van de rupsen werkt ook best in zijn voordeel. Hij duikt ook flink.
.....
GatheRRoveR schreef:
Wat voor slang? Plastic gaat wel een tijdje goed, maar ook na een lange rit? Ik heb nooit gevoeld hoe heet de uitlaat dan is?! Smelten en trekt dat niet te hard aan de pijp?
Iemand er ervaring mee?
Tijdens mijn parate tijd reed er een 109 van de lijnwerkers met een flexibele aluminium slang aan de uitlaat, deze stak tot de bovenkant van de kap. Tijdens het uitzetten en inhalen van de telefoonlijnen liepen 2 of 3 man kilometers achter die auto om de lijn aan palen, bomen etc vast te knopen of los te maken. MEt die slang liepen ze in ieder geval niet in de uitlaatgassen.
Wellicht kan je zoiets gebruiken.
Bij de garagist gebruiken ze "gewoon" een soort rubberen slang om de uitlaatgassen af te zuigen ... kennelijk gaat dat goed.Pike schreef:Tijdens mijn parate tijd reed er een 109 van de lijnwerkers met een flexibele aluminium slang aan de uitlaat, deze stak tot de bovenkant van de kap. Tijdens het uitzetten en inhalen van de telefoonlijnen liepen 2 of 3 man kilometers achter die auto om de lijn aan palen, bomen etc vast te knopen of los te maken. MEt die slang liepen ze in ieder geval niet in de uitlaatgassen.GatheRRoveR schreef: Wat voor slang? Plastic gaat wel een tijdje goed, maar ook na een lange rit? Ik heb nooit gevoeld hoe heet de uitlaat dan is?! Smelten en trekt dat niet te hard aan de pijp?
Iemand er ervaring mee?
Wellicht kan je zoiets gebruiken.