lekker bezig naaaaahhh
lekker bezig naaaaahhh
ik heb mijn voor rem trommels al een keer laten uitdraaien. hij remde als een malle. maar sinds de lange stilstand ivm. het motortje heb ik wat rem probleempjes voor.
trekt scheef. ik weet het ontluchten etcetcetc.
maar nu was ik aan het kijken voor nieuwe trommels. en schrok een beetje van de prijs.
hier in NL. over de 100 euro.
in de UK rond de 50 pond. en alles van britpart.
nu vind ik ineens deze site. https://www.autoteiledirekt.de/oenumber/576974.html
?????? hoekandanou? zelfs geen britpart.
iemand ervaring hiermee?
ps niet op voorraad maar toch?
trekt scheef. ik weet het ontluchten etcetcetc.
maar nu was ik aan het kijken voor nieuwe trommels. en schrok een beetje van de prijs.
hier in NL. over de 100 euro.
in de UK rond de 50 pond. en alles van britpart.
nu vind ik ineens deze site. https://www.autoteiledirekt.de/oenumber/576974.html
?????? hoekandanou? zelfs geen britpart.
iemand ervaring hiermee?
ps niet op voorraad maar toch?
Laatst gewijzigd door sjaak109 op vr 12 mar 2021, 11:31, 2 keer totaal gewijzigd.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


-
- Berichten: 2015
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:52
Re: remmen 6cil 109
Geen ervaring, althans niet met "autoteiledirekt".sjaak109 schreef:...
nu vind ik ineens deze site. https://www.autoteiledirekt.de/oenumber/576974.html
?????? hoekandanou? zelfs geen britpart.
iemand ervaring hiermee?
ps niet op voorraad maar toch?
Echter, wel een zekere ervaring met "niet op voorraad".
Door aantrekkelijke (originele) aanbiedingen op de site te zetten trekken sommige internet-aanbieders bezoekers.
Als het daarna dan niet leverbaar blijkt ben je misschien wel teleurgesteld maar al wel op de site ....
De TRW remtrommel van goud, althans die van € 1300,- per twee (na 15% korting) is ook niet leverbaar.
Als het ooit nog eens "op voorraad" komt dan zou het maar zo kunnen dat dan de prijs ook "op niveau" komt.
Re: remmen 6cil 109
Zit er niet gewoon wat vliegroest in de trommels?
trommel eraf, even schuursponsje eroverheen, schuurlinnen over remschoenen om op te ruwen, monteren klaar. Even inremmen...
Ik zou zelfs de afstelling laten staan.
J.
trommel eraf, even schuursponsje eroverheen, schuurlinnen over remschoenen om op te ruwen, monteren klaar. Even inremmen...
Ik zou zelfs de afstelling laten staan.
J.
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/
Re: remmen 6cil 109
de trommels zijn al een keer afgedraaid. en ze zien er nog zeer goed uit van binnen. geen roest of gleuven/krassen etc.
ik heb deze ook 2e hands een keer gekocht op de sortout nog op de oude plek. dus zitten ze er al wel een tijdje onder.
en afgedraaid op een open dag bij Ron Wageman. ook al jaren geleden.
dus ik dacht zal hem/haar eens verwennen. heb er al nieuwe cilinders onder. dus dan de rest ook maar.
ik vond ze ook bij 4x4 bedrijf in spanje, ook voor maar rond de 60 euro. ik weiger om er hier in NL. dik 120 per stuk voor te betalen.
ik heb deze ook 2e hands een keer gekocht op de sortout nog op de oude plek. dus zitten ze er al wel een tijdje onder.
en afgedraaid op een open dag bij Ron Wageman. ook al jaren geleden.
dus ik dacht zal hem/haar eens verwennen. heb er al nieuwe cilinders onder. dus dan de rest ook maar.
ik vond ze ook bij 4x4 bedrijf in spanje, ook voor maar rond de 60 euro. ik weiger om er hier in NL. dik 120 per stuk voor te betalen.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: remmen 6cil 109
Al bij van Dam rhenen gekeken? Sets 2 trommes 4 schoenen 90 euri ex
http://www.vandamrhenen.nl/pages/onderd ... pagination
Je kan die oude schoenen niet voor nieuwe trommels gebruiken want de diameter klopt natuurlijk niet meer, misschien overbodige opmerking maar noem het toch maar
Of zijn de 6cill remmen anders?
Is mijn favoriete rem leverancier
http://www.vandamrhenen.nl/pages/onderd ... pagination
Je kan die oude schoenen niet voor nieuwe trommels gebruiken want de diameter klopt natuurlijk niet meer, misschien overbodige opmerking maar noem het toch maar

Of zijn de 6cill remmen anders?
Is mijn favoriete rem leverancier

Re: remmen 6cil 109
Dit bij radar gevonden, doorlezen tot onderaan!
Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl
Citeer
Ongelezen bericht door klows » 16 aug 2020 14:18
De onderdelen worden slecht verpakt in een veel te kleine doos waardoor de verpakking van de individuele artikelen beschadigd worden. Maar als je niet tevreden bent over een artikel accepteren ze het artikel enkel terug als het in een onbeschadigde verpakking is. Bepaalde merken zoals MS master-sport , hoewel made in germany, zijn van een erbarmelijke kwaliteit. Soms worden de artikelen niet compleet verzonden ( bvb ontbrekende o-ringen ) en als je ze dan daarom wil terugsturen worden ze niet aanvaard vanwege niet compleet! Soms versturen ze iets heel anders dan wat je hebt besteld. Bijvoorbeeld een V-riem wordt opgestuurd wanneer je een ruitenwisser hebt besteld. En als je dan niet tevreden bent en je de boel wil terugsturen moet je je beslissing verantwoorden met een hoop foto's en de transportkosten zelf betalen. De enorme rompslomp voor het terugsturen van de koopwaar is snel niet de moeite vanwege de hoge terugstuurkosten naar Duitsland. Dit is gewoon bedrog op internationale schaal. Een goede raad : bestel ergens anders dan bij autodoc. Opgespast autodoc = autoteiledirekt.de = autoonderdelen24.be = piecesauto.fr= besteonderdelen.nl = rexbo.be = auto-onderdelen24.nl etc...
PS: het telefoonnummer voor Belgie bestaat niet eens en voor Nederland is enkel in het engels.
Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl
Citeer
Ongelezen bericht door klows » 16 aug 2020 14:18
De onderdelen worden slecht verpakt in een veel te kleine doos waardoor de verpakking van de individuele artikelen beschadigd worden. Maar als je niet tevreden bent over een artikel accepteren ze het artikel enkel terug als het in een onbeschadigde verpakking is. Bepaalde merken zoals MS master-sport , hoewel made in germany, zijn van een erbarmelijke kwaliteit. Soms worden de artikelen niet compleet verzonden ( bvb ontbrekende o-ringen ) en als je ze dan daarom wil terugsturen worden ze niet aanvaard vanwege niet compleet! Soms versturen ze iets heel anders dan wat je hebt besteld. Bijvoorbeeld een V-riem wordt opgestuurd wanneer je een ruitenwisser hebt besteld. En als je dan niet tevreden bent en je de boel wil terugsturen moet je je beslissing verantwoorden met een hoop foto's en de transportkosten zelf betalen. De enorme rompslomp voor het terugsturen van de koopwaar is snel niet de moeite vanwege de hoge terugstuurkosten naar Duitsland. Dit is gewoon bedrog op internationale schaal. Een goede raad : bestel ergens anders dan bij autodoc. Opgespast autodoc = autoteiledirekt.de = autoonderdelen24.be = piecesauto.fr= besteonderdelen.nl = rexbo.be = auto-onderdelen24.nl etc...
PS: het telefoonnummer voor Belgie bestaat niet eens en voor Nederland is enkel in het engels.
Re: remmen 6cil 109
van dam heeft ze niet, die van mij, van een 6 en 8 cylinder, zijn groter. daarom rem ik normaal ook de stenen uit de straat. :-}
die reviews had ik later ook gelezen. heb nu 2 leveranciers gevonden 1 in spanje voor redelijke prijs en 1 in NL die de prijs nog niet heeft doorgegeven.
ps. uiteraard passen dan de remschoenen ook niet zijn ook anders.
die reviews had ik later ook gelezen. heb nu 2 leveranciers gevonden 1 in spanje voor redelijke prijs en 1 in NL die de prijs nog niet heeft doorgegeven.
ps. uiteraard passen dan de remschoenen ook niet zijn ook anders.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: remmen 6cil 109
die van de 6 cyl zijn ook op de 101 gebruikt (schoenen en diameter/maat trommel) alleen 1 gaatje meer. je wilt niet weten wat je daarvoor mag neerleggen...
211 pond incl vat.... per stuk...... en dan moeten ze nog hierheen......
J.
211 pond incl vat.... per stuk...... en dan moeten ze nog hierheen......
J.
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/
Re: remmen 6cil 109
Met niet passen van de oude remschoenen bedoel ik dat die zijn aangepast aan de uitgedraaide trommels, wil je ze toch gebruiken zal er nieuwe voering op moeten of op maat laten slijpen.
Maar eigenlijk vind ik het zonde als je nieuwe koopt meestal is scheeftrekken na lange stilstaan makkelijk op te lossen.
Vaak is een schuurpapiertje genoeg, zo niet moeten de cilinders even er uit, met staalwol bewerkt worden en met blauw vet weer gemonteerd worden, wedden dat dat werkt!
Zou ook met nieuwe trommels de cillinders goed controleren op inwendige roest.
Heb zelf bij een achterrem gehad waar een van de cilinders blokeerde, 2 weken gekost voor ik er achter kwam, ook trommels laten uitraaien schoenen op maat laten slijpen, niets hielp tot ik die cilinder vervangen heb.
Nog iets om na te kijken, de as afdichtingen, ook daar kruipt roest in en dan kan je na een paar hondert km je remmen weer uit elkaar halen omdat ze in de olie baden.
Als je de boel toch open hebt dan asstompen er af en glijringen polijsten of vernieuwen en niewe keeringen, die zijn niet duur.
Zit me net te bedenken hoe vaak ik dat al gedaan heb en nu landcruiser rij, saai, maar deze zomer staat mijn ambu weer op de apk lijst, ben benieuwt wat ik tegen kom.
Maar eigenlijk vind ik het zonde als je nieuwe koopt meestal is scheeftrekken na lange stilstaan makkelijk op te lossen.
Vaak is een schuurpapiertje genoeg, zo niet moeten de cilinders even er uit, met staalwol bewerkt worden en met blauw vet weer gemonteerd worden, wedden dat dat werkt!
Zou ook met nieuwe trommels de cillinders goed controleren op inwendige roest.
Heb zelf bij een achterrem gehad waar een van de cilinders blokeerde, 2 weken gekost voor ik er achter kwam, ook trommels laten uitraaien schoenen op maat laten slijpen, niets hielp tot ik die cilinder vervangen heb.
Nog iets om na te kijken, de as afdichtingen, ook daar kruipt roest in en dan kan je na een paar hondert km je remmen weer uit elkaar halen omdat ze in de olie baden.
Als je de boel toch open hebt dan asstompen er af en glijringen polijsten of vernieuwen en niewe keeringen, die zijn niet duur.
Zit me net te bedenken hoe vaak ik dat al gedaan heb en nu landcruiser rij, saai, maar deze zomer staat mijn ambu weer op de apk lijst, ben benieuwt wat ik tegen kom.
Re: remmen 6cil 109
Misschien nieuwe (of je oude) remschoenen (laten) voorzien van een dikker loopvlak? Weet niet of dat ergens mogelijk is? Wel eens gelezen over setjes los frictiemateriaal die dan op de oude remschoenen wordt geklonken...
Re: remmen 6cil 109
@hps,
elk vrachtwagen bedrijf kan nieuwe voering erop plakken.
Kun je de dikte nog zelf bepalen zodat de op de oude trommel passen.
Maar als je hem remmend stil hebt gezet zou ik het daar niet in zoeken....(zie jamaar)
J.
elk vrachtwagen bedrijf kan nieuwe voering erop plakken.
Kun je de dikte nog zelf bepalen zodat de op de oude trommel passen.
Maar als je hem remmend stil hebt gezet zou ik het daar niet in zoeken....(zie jamaar)
J.
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/
Re: remmen 6cil 109
@ HPS
De oude remschoenen zijn als het goed is al met dikkere voering omdat de trommels uitgedraaid zijn. Daarom moeten ze met nieuwe trommels afgeslepen worden om de juiste straal weer te krijgen.
Soms wordt een dunne blik laag tussen de schoen en voering gedaan maar dat is eigenlijk niet toegestaan, de Afrikaanse oplossing.
En zeker kan je losse voeringen kopen in alle dikte, om te klinken of lijmen. Klinken kan je goed zelf doen, lijmen is wat lastiger en beter aan de vakman te overlaten. Je wilt natuurlijk niet dat in de bergen de voering los laat.
De oude remschoenen zijn als het goed is al met dikkere voering omdat de trommels uitgedraaid zijn. Daarom moeten ze met nieuwe trommels afgeslepen worden om de juiste straal weer te krijgen.
Soms wordt een dunne blik laag tussen de schoen en voering gedaan maar dat is eigenlijk niet toegestaan, de Afrikaanse oplossing.
En zeker kan je losse voeringen kopen in alle dikte, om te klinken of lijmen. Klinken kan je goed zelf doen, lijmen is wat lastiger en beter aan de vakman te overlaten. Je wilt natuurlijk niet dat in de bergen de voering los laat.
Re: remmen 6cil 109
Ik ben niet op zoek naar een oplossing, hoor... Was meer een suggestie voor Sjaak! Mijn 109 remt gelukkig prima... Moet het wel eerst netjes vragen door 1 keer te pompen...
Binnenkort maar eens ontluchten.
Binnenkort maar eens ontluchten.
Re: remmen 6cil 109
allen bedankt voor de vele tips.
maareh, heb al nieuwe schoentjes 2 jaar geleden er in gezet. pas geleden nieuwe cilinders. dus geen roest etc.
nieuwe leidinkjes (2x omdat motorblok er 2x op viel) het enige wat nog oud was waren/zijn de trommels.
over de tip dat je de oude schoenen kunt aanpassen? je doet dat toch ook niet elke keer als je nieuwe remschoenen koopt.
die trommels gaan wel 30 jaar (of meer)mee.
en hij remde tot een tijdje terug zo goed dat iemand met remschijven op zijn 109 opmerkte dat dit wel heel goed remde.
dusss waarschijnlijk de afgedraaide trommeltjes krom/gesleten/whatever. mijn vraag ging over het merk en de leverancier van de trommels.
kon tot nu toe alleen britpart trommels vinden. en dit was een ander (voor mij vreemd)merk. en de prijs was ook redelijk al zijn ze niet te kopen.
dus bedankt voor alle tips maar het ging mij echt alleen om het merk remtrommels/prijzen en leveranciers.
maareh, heb al nieuwe schoentjes 2 jaar geleden er in gezet. pas geleden nieuwe cilinders. dus geen roest etc.
nieuwe leidinkjes (2x omdat motorblok er 2x op viel) het enige wat nog oud was waren/zijn de trommels.
over de tip dat je de oude schoenen kunt aanpassen? je doet dat toch ook niet elke keer als je nieuwe remschoenen koopt.
die trommels gaan wel 30 jaar (of meer)mee.
en hij remde tot een tijdje terug zo goed dat iemand met remschijven op zijn 109 opmerkte dat dit wel heel goed remde.
dusss waarschijnlijk de afgedraaide trommeltjes krom/gesleten/whatever. mijn vraag ging over het merk en de leverancier van de trommels.
kon tot nu toe alleen britpart trommels vinden. en dit was een ander (voor mij vreemd)merk. en de prijs was ook redelijk al zijn ze niet te kopen.
dus bedankt voor alle tips maar het ging mij echt alleen om het merk remtrommels/prijzen en leveranciers.

zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: remmen 6cil 109
updaatje,
apk gehad.
remmen goed gekeurd...................................
alleen met roestbonken ivm steekproef meneer die ook in de garage was?
achterbalk afkeur/verrot. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff komt geen end an.
iemand nog een achterbalk van een 109 in de aanbieding?
oja en wat rubbertjes die ik net 2 jaar geleden allemaal nieuw er op heb gezet. stuurkogels en zo.
en 2 bladveer bussen(maar dat wist ik stiekem wel maar had er geen zin in)
apk gehad.
remmen goed gekeurd...................................
alleen met roestbonken ivm steekproef meneer die ook in de garage was?
achterbalk afkeur/verrot. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff komt geen end an.
iemand nog een achterbalk van een 109 in de aanbieding?
oja en wat rubbertjes die ik net 2 jaar geleden allemaal nieuw er op heb gezet. stuurkogels en zo.
en 2 bladveer bussen(maar dat wist ik stiekem wel maar had er geen zin in)
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: remmen 6cil 109(opgelost nu de rest)
Mooi van je remmen, achterbalk kan ik je niet aan helpen.
Nu snap ik ook dat suggesties soms te veel worden, er zijn momenten dat ik al moe wordt als ik naar mijn ambu kijk
Succes
Nu snap ik ook dat suggesties soms te veel worden, er zijn momenten dat ik al moe wordt als ik naar mijn ambu kijk



Succes

-
- Berichten: 2015
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:52
Re: remmen 6cil 109(opgelost nu de rest)
Met als voordeel dat je in die ambu ruimte hebt om weer wat uit te rusten.Jamaar schreef:.... er zijn momenten dat ik al moe wordt als ik naar mijn ambu kijk

Re: lekker bezig naaaaahhh
zo weer een stapje verder. achterbalk is als nieuw. ook een apk afkeur puntje was dat het rubber uit mijn achterste bladveer bus kwam.
en de veer aanliep op de shackel. dusssss alles los. blijkt het zo,n polybush tye zijn en daar zit een rubber rand aan de buiten kant.
ku...garage. maar had alles nu toch los dus een ander bus er in, weer een ouderwetse. klusje viel mee,zo gebeurd.
alles weer in mekaar. euuuuuhhhh loopt de bladveer nog steeds aan tegen de shackel.
de ronding waar de bus inzit zit aan is de 2e bladveer. en deze steek wat uit vergeleken met de rest. terug geramd. ja hoor netjes!.
spanning er op, ploink veer weer tegen de shackel.
beter kijken. zie ik de beugel waar de veren aan elkaar mee vast zitten wat los zitten.
dus moertje los halen. knap!!!! breekt natuurlijk af. zooo nieuw beugeltje maken van 2 strips staal en dan maar weer kijken.
ooit rijd hij weer.
en de veer aanliep op de shackel. dusssss alles los. blijkt het zo,n polybush tye zijn en daar zit een rubber rand aan de buiten kant.
ku...garage. maar had alles nu toch los dus een ander bus er in, weer een ouderwetse. klusje viel mee,zo gebeurd.
alles weer in mekaar. euuuuuhhhh loopt de bladveer nog steeds aan tegen de shackel.
de ronding waar de bus inzit zit aan is de 2e bladveer. en deze steek wat uit vergeleken met de rest. terug geramd. ja hoor netjes!.
spanning er op, ploink veer weer tegen de shackel.
beter kijken. zie ik de beugel waar de veren aan elkaar mee vast zitten wat los zitten.
dus moertje los halen. knap!!!! breekt natuurlijk af. zooo nieuw beugeltje maken van 2 strips staal en dan maar weer kijken.
ooit rijd hij weer.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: lekker bezig naaaaahhh
Ook even je veerstroppen om de as los draaien, veer op zijn plaats rammen en dan de strop om de veer plaatsen en de boel weer vast draaien.
Succes
Succes
Re: lekker bezig naaaaahhh
heb al jaren geen veerstroppen meer. maar las ergens op het internet dat militaire shackels opvul ringen gebruiken om de boel uit te lijnen.
dusssss paar ringen er tussen gedaan en tadaaaaaa.
als hij eerst maar door de keuring komt.
dusssss paar ringen er tussen gedaan en tadaaaaaa.
als hij eerst maar door de keuring komt.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: lekker bezig naaaaahhh
Hoe zit bij jou de achter of voor as dan aan de veren gemonteerd? Ken alleen maar veerstroppen, ben dus nieuwsgierig.sjaak109 schreef:heb al jaren geen veerstroppen meer.
-
- Berichten: 2015
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:52
Re: lekker bezig naaaaahhh
Ik heb ook al een eeuwigheid geen veerstroppen ... met de komst van de Defender(oïden) heeft LandRover het licht gezien.Jamaar schreef:Hoe zit bij jou de achter of voor as dan aan de veren gemonteerd? Ken alleen maar veerstroppen, ben dus nieuwsgierig.sjaak109 schreef:heb al jaren geen veerstroppen meer.
Met een goede schroefveer ben je voor een schier-eeuwigheid van gedoe verlost, en je hebt bovendien echte vering.
Re: lekker bezig naaaaahhh
Tja. Schroefveren, was nog niet werkelijk wakker vanmorgen
maar Sjaak heeft bladveren 


Re: lekker bezig naaaaahhh
Volgens mij is hier verwarring tussen as-stroppen en veerstroppen.. maar ik kan het mis hebben..
Rolf,
Santana ligero 2,25d

Santana ligero 2,25d

Re: lekker bezig naaaaahhh
Ben de weg kwijt
Houden de as stroppen de veren op de as of houden de veer stroppen de as onder de veren
Google kent geen verschil.
Houden de as stroppen de veren op de as of houden de veer stroppen de as onder de veren

Google kent geen verschil.
Re: lekker bezig naaaaahhh
wat een strop..........
die stoffen dingen heb ik niet, die ijzeren om de bladveren op zijn plek te houden (en de as ook) natuurlijk wel.
de bladen van de parabool veren steken aan de lange zijde uit. eerste blad van boven zit recht. de 2e van boven steekt ruim halve cm uit.
hier zit ook de lus aan die om de bus heengaat. en omdat hij uitsteekt loopt die lus tegen de shackel aan.(apk afkeur)
nu hopelijk opgelost door ringen tussen de shackel in de bladveer te zetten.(en door met een moker wat te rammen, en een plaatje er tussen te proppen en door de beugels om de veren bij elkaar te houden wat smaller te maken.)
die stoffen dingen heb ik niet, die ijzeren om de bladveren op zijn plek te houden (en de as ook) natuurlijk wel.
de bladen van de parabool veren steken aan de lange zijde uit. eerste blad van boven zit recht. de 2e van boven steekt ruim halve cm uit.
hier zit ook de lus aan die om de bus heengaat. en omdat hij uitsteekt loopt die lus tegen de shackel aan.(apk afkeur)
nu hopelijk opgelost door ringen tussen de shackel in de bladveer te zetten.(en door met een moker wat te rammen, en een plaatje er tussen te proppen en door de beugels om de veren bij elkaar te houden wat smaller te maken.)
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


-
- Berichten: 874
- Lid geworden op: za 13 sep 2014, 08:09
- Locatie: De Zijpe
Re: lekker bezig naaaaahhh
Je bent lekkah bezig Sjaak, stropjes om de veren. De dode eend verwijderd, nieuwe motor erin die hoognodig ingereden moet worden
Kan niet wachten om die brullende Nissan-sexcylinder weer over Neerlands wegen te zien razen

Kan niet wachten om die brullende Nissan-sexcylinder weer over Neerlands wegen te zien razen

Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Re: lekker bezig naaaaahhh
Gaaf Sjaak dat het weer brult.
Tja, en een Land Rover onderstel heeft altijd wel wat verrssingen.
Tja, en een Land Rover onderstel heeft altijd wel wat verrssingen.
Re: lekker bezig naaaaahhh
zo lekker bezig!!!!!!
hemeltje van neopreen liet een beetje los en aangezien ik toch al 3 dagen wacht op onderdelen dacht ik deze even vast te plakken.
busje spuitlijm van de action. sneetje gemaakt waar het losliet en spuiten maar.
10 minuten wachten en plakken maar. euuuhhh nie ech nie.
tip: zet geen spuitbusje kruipolie en lijm naast elkaar.
hemeltje van neopreen liet een beetje los en aangezien ik toch al 3 dagen wacht op onderdelen dacht ik deze even vast te plakken.
busje spuitlijm van de action. sneetje gemaakt waar het losliet en spuiten maar.
10 minuten wachten en plakken maar. euuuhhh nie ech nie.
tip: zet geen spuitbusje kruipolie en lijm naast elkaar.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


-
- Berichten: 2015
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:52
Re: lekker bezig naaaaahhh
Ik hoop dat je oplettender (geweest) bent in het stemhokje.sjaak109 schreef:tip: zet geen spuitbusje kruipolie en lijm naast elkaar.
-
- Berichten: 874
- Lid geworden op: za 13 sep 2014, 08:09
- Locatie: De Zijpe
Re: lekker bezig naaaaahhh

Keep them coming


Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Re: lekker bezig naaaaahhh
maaaarrrrr, de veerbussen (die uiteraard even weg waren door dhl) eindelijk binnen, en er in.
ga maar een garage beginnen denk ik. 2 jaar geleden deed ik 1 dag over 1 bus.
nu 2 bussen in een half uur. maar ja was wel gangbaar natuurlijk.
ga maar een garage beginnen denk ik. 2 jaar geleden deed ik 1 dag over 1 bus.
nu 2 bussen in een half uur. maar ja was wel gangbaar natuurlijk.
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


Re: lekker bezig naaaaahhh
Poly bussen, echt een feestje om die te vervangen. Ik had ooit oranje bussen op de LW maar tegenwoordig zwarte, oogt een stuk mooier.
Re: lekker bezig naaaaahhh
ik heb er nu weer de ouderwetse rubberen in.
van 1 poly weet ik niet zeker of het stalen busje is weggevreten of dat ik hem vergeten was er in te doen.
dus alles weer ouderwets. maar met een persje zitten ze er zo in.(en uit)
van 1 poly weet ik niet zeker of het stalen busje is weggevreten of dat ik hem vergeten was er in te doen.
dus alles weer ouderwets. maar met een persje zitten ze er zo in.(en uit)
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker

