De bekende 3 uitlezen met een hawkeye

Ter vervanging van het oude geliefde startpagina prikbord.
Plaats reactie
Rem277

De bekende 3 uitlezen met een hawkeye

Bericht door Rem277 »

Hallo allemaal.
Sinds een aantal maanden in het bezit van een leuke disco 2 en deze aan het prepareren voor een lange reis naar Portugal alwaar hij daar een nieuw thuis vind (net als wij).
Vele zaken aangepakt (waterpomp, stuurpomp, brandstofpomp, spanrol, multiriem, revisie druk pomp, downpipe, alle oliën en filters, hemel bekleding etc etc etc) nu aangekomen bij het laatste issue, de welbekende 3 vrienden.
Ik heb deze melding gekregen na vervanging van de accu, en ik weet even niet waar te zoeken.
Ik heb middels marktplaats een 2e hands Hawkeye aangeschaft en deze functioneerde prima.
Alleen kom ik er niet achter wat de oorzaak is van de 3 vrienden.
Ik heb namelijk geen foutmeldingen (eerder wel, foutcode 4016, wisselklep ?????)
Na een reset van de melding deze niet terug gehad en nu dus zonder foutmeldingen maar nog steeds met de brandende lampjes.
Iemand enig idee, of evt bereid om tegen een vergoeding mij te helpen bij het verhelpen van deze "storing" ? (Omgeving Den Haag )
Leendert

Re: De bekende 3 uitlezen met een hawkeye

Bericht door Leendert »

Zelf heb ik een Freelander 1 (Heeft het zelfde ABS block) maar de zelfde code kwam er uit bij uitlezen 4016 "Shuttle valve" en die zit onder op het ABS blok. Soms ging na resetten de lampjes even uit maar waren zo weer terug. pas na het vervangen heb ik ze niet meer gezien. Op het WWW staan diverse filmpjes over het fixen van deze storing.
Rem277

Bericht door Rem277 »

Bedankt, heb 'm kunnen resetten met de Hawkeye maar voor de zekerheid toch even de shuttle valve module besteld in de UK.
vandeven

Bericht door vandeven »

schutl valv eruithalen eerste kontact draad naar de geelgroene verlengen en het andere kontaktdraadje verlengen naar een goede massa
Jamaar

Bericht door Jamaar »

123 naar beneden
Plaats reactie