Wat een ontzettend leerzame tijd. Zo veel geleerd en zo veel ontdekt vooral aan doorzettingsvermogen bij mezelf dat ik van te voren niet had verwacht dat ik überhaupt zo ver zou komen met de auto. Het heeft me letterlijk bloed, zweet en (ik zal eerlijk zijn) tranen gekost maar het is gelukt.
De auto had wat moeite om door de apk heen te komen. Maar uiteindelijk is het gelukt

Voor de apk bleef het stukje remmen een probleem. Ik heb uiteindelijk alles verandert en aangepast naar een pedaal box van een land rover met een rembekrachtiger van een land rover(stuk makkelijker dan die Santana rommel) maar toen remde de auto enorm scheef..
Het remverschil zat op de vooras (dus de schijfremmen). De klauwen heb ik zelf gereviseerd, de blokken waren nieuw met alles er om heen maar mijn garage houder hoopte op de schijven. Helaas, de schijven zijn een Santana specifiek onderdeel en niet makkelijk aan te komen. Dus laten afdraaien.
En toen kreeg ik vanmiddag eindelijk het belletje: "waar staat het chassisnr, dan ken ik dat ding eindelijk afmelden!

Er moeten nog wel wat kleine dingetjes gebeuren, maar voor nu gaan we lekker zonder dak touren.

Bedankt voor alle tips en adviezen! Het volgende project gaat deze winter de schuur in, maar eerst een betonvloer want dan rolt me monteur bedje beter

Fijn weekend!