de stoeltje klappen niet naar voren. mijn voorstoelen staan te ver naar achter.
kom je ook pas achter als ze der in zitten natuurlijk.
naja dan de kettingzaag/hem/benzine/etc op de achterbank stoel.

Pike,Pike schreef:Twee weken geleden een flinke waterbak in een bospartij. Ik kon er aan de linker kant langs maar het laatste stukje moest ik toch door dat zwembad en daar zat nou juist het diepe. De rechter koplamp dook onderwater en daarna had ik een vreemd lichtbeeld.
Hete koplamp (H4 pitten) en koud water gaan niet goed samen, het glas was gebarsten. Ja, ik weet dat je offroad het licht uit moet doen maar het was donker en bospaden staan niet bekend om de aanwezigheid van lantaarnpalen.
Nieuwe koplampen gemonteerd en de remmen schoon gemaakt.
@ Marc: De militaire handleidingen voor LW en 109 schrijven: Reserve naar RV, RV naar RA, RA naar LA, LA naar LV, LV naar Reserve.
Ik ben eens met de schuifmaat langs de banden gegaan. Er is in ± 40.000 km een kleine 4 mm rubber verdwenen.Marc-my-Words schreef:...
Overigens lijken de CCC AT banden verduiveld traag te slijten, ik moet het nog eens precies opmeten, en nazoeken maar gewoon op het oog is er na grofweg 40.000 km nog enorm veel rubber. Toch jammer dat Continental niet iets vergelijkbaars als Nokian in z'n banden meebakt, die leuke slijtage markeringen die dan zeggen "hé ... het 80% merkje is net weggesleten" zoals bij mijn Nokian's.
Hmmm ... het enige in jouw achtertuin dat het ommetje waard is is dat 4wielige tuinhuisje.GatheRRoveR schreef:Allemaal naar de bollen.
Ik heb dit gewoon in de achtertuin...
[een plaatje met zulke rare kleuren dat je aan je beeldscherm gaat twijfelen]