Nou mensen, stop de slingers en de ballonnen nog maar even weg ....
2 puntjes: remlichten en remverschil voor van 60% ..... oeps
Van de remlichten was ik wel verbaasd, want dat werkte allemaal netjes de avond tevoren .. maar ja .. alle verbruikers op die zekering tegelijk aan , was voor betreffende zekering toch iets teveel. Opgelost met een iets zwaardere zekering. (oh wat ben ik toch blij met een goed bijgewerkt electrisch schema

klus getackelt in 2,5 minuut

)
Op wat remverschil voor was ik wel voorbereid, maar ik dacht niet dat het zoveel was ... terug in mijn werkplaats de trommel er af (ging met wat zuigend geluid ??? ahum) lekke wielremcilinder die heel fijn in de trommel heeft gedruppeld en met remmen is dat dan weer keurig verdeeld over de remschoenen .. hmmm
ff bellen met gouda ... en vervolgens weer met de oppas auto van moeders die kant op gecrosst en 5 uur later (inclusief reis tijd, een nieuw stukje leiding maken omdat een nippel niet los kwam en ontluchten (waar een fiets binnenband al niet goed voor is)) zat alles weer in elkaar met nieuwe wielremcilinders en remschoenen (gelijk ook de andere kant meegepakt). Te laat om vandaag nog even bij de keurmeester langs te gaan, dus morgen ochtend een nieuwe kans. Een testje bij mijn werkplaats was wel hoopgevend ... remmen zonder handen aan het stuur en de 109 bleef kaarsrecht in d'r spoor
Fenna