Heeft iemand een idee of er onder het dashboard zich ergens twee aansluitingen bevinden van 12V voor de aansluiting van een 27mc bak met zijn versterker?
Ik weet dat er setjes voor te koop zijn, maar er moet zich toch ook wel ergens twee losse stekkertjes bevinden, waar 12V op staat? Het gaat om een Discovery 300Tdi 1995.
Kan iemand mij vertellen wat voor soort/kleur stekkersjes ik moet zoeken en welke kleuren draden daarvoor gebruikt zijn?
Groetjes, JC
twee extra spanningsvoorzieningen voor een Discovery??
Re: twee extra spanningsvoorzieningen voor een Discovery??
Hoi Jan-Cor,
is er geen mogelijkheid om de stroom ergens aan de achterkant van af te takken bv van de aansteker? heb ik voor bepaalde stroomvoorzieningen bij mijn 110 wel gedaan. achter de aansteker zit een aansluitblokje met 3 aansluitingen waar er maar een van was gebruikt.
Succes Jorrit
Ps er is vast wel een stekkertje waar 12 V op staat kunje gewoon met een multimeter meten.
is er geen mogelijkheid om de stroom ergens aan de achterkant van af te takken bv van de aansteker? heb ik voor bepaalde stroomvoorzieningen bij mijn 110 wel gedaan. achter de aansteker zit een aansluitblokje met 3 aansluitingen waar er maar een van was gebruikt.
Succes Jorrit
Ps er is vast wel een stekkertje waar 12 V op staat kunje gewoon met een multimeter meten.