Hallo,
Ik ben bepaald nog geen Land Rover-kenner, maar niettemin een liefhebber. Omdat wij helemaal verliefd zijn op Zuidelijk Afrika (met name Namibia, Botswana, Zimbabwe) heb ik ttwee weken terug een Defender gekocht in Zuid-Afrika en deze naar Namibie gereden om hem daar dicht bij met vliegveld te stallen. Nu kunnen we twee keer per jaar naar Namibie vliegen en daar met de Defender een heerlijke vakantie te hebben. Daarnaast gaan we hem verhuren in de periodes dat we er niet zijn.
Nu mijn vraag: in deze gebieden kom je soms honderden kilometers niets tegen en als er dan een dorp is, moet je daar niet op een Land Rover-garage rekenen. Daarom wil ik de vijf of tien 'zwakste' schakels van de wagen achter in de auto bij me hebben als reserveonderdelen, zodat ik bij iedere garage terecht kan, of zelf iets kan doen. Het gaat om een Defender 110 uit '95; Tdi. Wie kan mij vertellen welke onderdelen ik maar het best bij me kan hebben? Alvast bedankt.
Joost
reserveonderdelen
Re: reserveonderdelen
Beste Joost,
Land Rover heeft een boekje uitgeven (partnumber SMR 684) met de naam "Working in the Wild" met als subtitle "Land Rover`s Manual for Africa".
In hoofdstuk 2 brengt Land Rover een speciale service naar voren die aan de hand van door jou opgegeven specificaties (type,motor, kwaliteit chauffeur, omstandigheden enz) een volledige lijst samensteld van benodigde reserveonderdelen.
Het boekje is tevens voorzien van een volledige lijst van LR Distributeurs op alle werelddelen.
Succes,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Land Rover heeft een boekje uitgeven (partnumber SMR 684) met de naam "Working in the Wild" met als subtitle "Land Rover`s Manual for Africa".
In hoofdstuk 2 brengt Land Rover een speciale service naar voren die aan de hand van door jou opgegeven specificaties (type,motor, kwaliteit chauffeur, omstandigheden enz) een volledige lijst samensteld van benodigde reserveonderdelen.
Het boekje is tevens voorzien van een volledige lijst van LR Distributeurs op alle werelddelen.
Succes,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"