<b> LandRover filmpjes </b>

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
louis

<b> LandRover filmpjes </b>

Bericht door louis »

Hoi allemaal,
Vorige week heb ik adsl aangelegd en omdat voor mij downloaden nu ongelovelijk snel gaat, ( ik woon in het buitengebied en downloadsnelheid was via telefoonmodem 56k6 ), <b> zoek ik naar leuke Land Rover film(pjes) </b>
Wie heeft iets of weet waar deze te zien of te downloaden zijn en verder zoek ik titels van films waarin Land Rovers min of meer een (hoofd)rol in spelen.
Leuk voor een achiefje, om op een site te zetten of om op cd/dvd te branden.
Groeten Louis
Serious IIa

Re: &lt;b&gt; LandRover filmpjes &lt;/b&gt;

Bericht door Serious IIa »

Hoi louis

Je kunt even op deze site kijken...... www.chaosboyz.nl meest amerikanen filmpjes maar ook een paar landrover lightweight en range rover/duikboot.....

IN ieder geval ook een zeer informatieve site! over terreinrijden!

Groetjes Bowy
Reeg

Bericht door Reeg »

Hier heb je er ook nog 3:
[users.skynet.be]

REEGards
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Louis!

Kijk eens bij videoland in de erotiek-hoek, volgens mij vind je daar alles over Landrover. Het zijn toch erotische auto's of ben ik weer de enige die het zo ziet.

Adios, Henk.
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Henk,

Laat de warmte van zonniger orden (waar je naar gaat in de toekomst) nog niet naar je hoofd stijgen.
Land Rovers worden inderdaad synoniem gezien aan stoer, mannelijk en soms erotisch maar als je langs de weg staat met een kapotte in ons koude kikkerlandje blijft hier weinig van over.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
janzzen

Bericht door janzzen »

nou aad....
ik heb ook een 109 stawag, moet IK jonge vent van 36 jou gaan vertellen wat je met een paar kleine matrasjes voor een knus holletje kan bouwen????? ik zag bij de even voorstellen ronde van bowy dat je toch een van de wat "volwassener , rijpere" leden van dit forum bent, dus ik ga er vanuit dat je ook op een stukje levenservaring kunt bouwen...dus ik sluit mij toch wel aan bij het verhaal van Henk,
na mijn persoonlijke ervaringen moet ik toegeven dat een landrover weldegelijk een erotisch getinte kant heeft. je moet hem alleen kunnen en willen zien.
met erotische groet
janzzen
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Dat ik vorige week de respectabele leeftijd van 47 heb bereikt wil niet zeggen dat ik inboet op creativiteit en inlevingsvermogen.
Ik wil alleen maar zeggen dat met je hoofd in wolken lopen ook wel eens een koude douche op kan leveren.
Overigens, na de LRCH clubavond zijn wij (mijn vrouw en ik) gestrand op de oprit van de A9 naar de A4 met een opgeblazen radiator.
We hebben daar 1,5 uur gestaan en afgesproken dat we de volgende keer waxinelichtjes en kaarsen meenemen.
Dus???

De rest laat ik aan jullie.

janzzen

Bericht door janzzen »

kijk je wel uit voor een militaire tank aad?? je weet wel onder de voorstoel....als het erg warm in je auto word en je hebt er een batterij waxinelichtjes branden kon het hoogtepunt wel eens wat hoger komen te liggen dan eigenlijk de bedoeling was
HAHAHAHAHAHAHA!!!!
janzPOEF
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Jan, laat ik nou een 109" met een achtertank hebben!

Gniffel, gniffel.

janzzen

Bericht door janzzen »

in dat geval rest mij niets anders jou en natuurlijk je vrouw een zeer genoegelijke avond en nacht aan de A4 toe te wensen! ik begin bijna te hopen voor je dat het een lange nacht wordt.
janzzen
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola hombres!

Volgens mij komt de lente eraan!!

Adios, Henk.
janzzen

Bericht door janzzen »

nee Henk , dit is puur uitwisselling van ervaringen! grappemakerij en dat soort toestanden hoort niet binnen de "netiquette". kijk maar uit. berrie zal je K-linen als je er een geinbende van maakt!!!
janzzen
La Gomera

Re: koud kikkerlandje

Bericht door La Gomera »

Ola Aad!

Je hebt precies begrepen waarom ik uit dit kikkerlandje weg ga! Weet je hoe lekker het is om je LR onder de palmen te hebben en vanuit een hangmatje er naar te kijken terwijl er toevallig ook nog een bloedmooie vrouw voorbij komt met wat prettig zittende kleding aan.......... Ik wel!

Adios, Henk.
La Gomera

Re:Na 24:00 LR-adultsite

Bericht door La Gomera »

Ola Franzzzzzzzzen!

Heb net met Berrie gebelt; na 24:00 mogen we ook wat "lente taal" uitkramen hij wist dan dit alles 's morgens om 6:00 (ook in het weekend).

Welterusten, Henk.
janzzen

Bericht door janzzen »

godzijdank.....
JAN zzen
Serious IIa

Wel druk hier zeg! op dit late tijdstip... Moeten jullie niet bij je vrouw onder de wol kruipen?

Groet Bowy

ps die nu wel gaat slapen
janzzen

Bericht door janzzen »

nou.....die is het hele weekend weg bowy, en je weet het , als de kat (overdrachtelijk) van huis is ....maar als ik "de even voorstellen" ronde van jezelf goed heb gelezen ben jij een van de wat "jongere"(sorrie aad) deelnemers aan dit forum. wat is er met de jeugd aan de hand dat ze dit een laat tijdstip vinden???????
janzzen
louis

Re: FILMPIEEE!!!!!

Bericht door louis »

Jongens Jongens, Zonder fantasie is dit een plot voor een filmpie, rust lekker Louis
janzzen

Bericht door janzzen »

Beste louis
je wil je fantasie hier helemaal niet gebruiken.....
stel
nacht....de camera zoomt in op de achter kant van een landrover aan de kant van een snelweg , ergens in nederland......regen.... KL*****TEWEER. langzaam opent de deur zich en wat zie je??? een 47 jarige grijsaard met zn vrouw (sorrie aad) YUUUUK!!!
:-)
janzzen
louis

Bericht door louis »

Suspens dus, Hitchkock. Ja ja en wat gebeurt er dan? Toch geen horrorfilm maken van de elende van een grijsaard, Louis
Serious IIa

Dus jij loopt de hele nacht te dansen op tafel?... Ik moet helaas morgen om 6.45 op dus eigenlijk kan ik niet slapen maar ja..... en voor de hardwerkende jeugd om zo'n eindeloos gat te kunnen betalen is op tijd naar bed gaan de normaalste zaak van de wereld.....

Trouwens ik heb vandaag al mijn erotische moment gehad. Ik ben voor een lokale volvo garage hier in de buurt bezig geweest met het verwisselen van koppelingsplaten van zeer brute kanarie gele defender 90 V8!! en heb er na afronding van alle reparaties (nieuwe Volvo V70 stoelen ingekomen....., en nieuwe platen) even een rondje in gecruised!! Ik wil ook zo'n woest apparaat!!!!!!!!!!!!

: D HEt geluid alleen al.... : D

Groet Bowy
louis

Bericht door louis »

Meneer Weijers, Na twee serieuze antwoorden loopt het hier volledig uit de hand, Berry doe je daar niets aan; of mag dat wel eens voor een keer? Met een chatbox splits je de lol wel weg en dat zou jammer zijn. Louis
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Jongens, jongens, jongens dan toch,

Jullie zouden wel wat meer eerbied voor die paar grijze haren van mij mogen hebben.
Ben ik even mijn hondje uitlaten, loopt het volledig uit de hand.
Wat moet Berry hier nu wel niet van denken?????

Ja, jullie zien het goed.
Ik ben er al weer uit en nee niet om te wateren.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell" met een vleugje grijs
Serious IIa

Goedemorgen!

Nog niet wakker???
Disco

wees gewaarschuwd

Bericht door Disco »

Hey nachtkrakers dwalen we niet een klein beetje af.
Achterbanken ,bedje ,adultsite's.
'k waarschuw maar even.
opm'n 40e verjaardag kreeg ik een babyflesje.
Uiteraard vroeg ik me af of het verval al aan het toeslaan was ,maar ik had toen nog niet de test aan de achterkant gezien.
dus wees gewaarschuwd (ps.aad ik weet niet of jij je aangesproken moet voelen)

Het grote wonder staat te rond 4 april

groeten Theo Kaufmann
Aad Koene

Re: een gewaarschuwd mens telt voor twee

Bericht door Aad Koene »

Theo,

Ik voel me niet zo gauw aangesproken en die episode heb ik al achter de rug.
Over 3 jaar zal er wel een bord met 50km erop in mijn tuin staan, of zo iets dergelijks.
Ik ben altijd wel in voor een geintje.

Groet,

Serious IIa

Re: een gewaarschuwd mens telt voor twee

Hoi Aad

Bedankt voor de `koffie`. Als je een keertje in Gr. bent kom gerust langs gewipt! Ik hou je op de hoogte van de vorderingen!

Groet Bowy
Plaats reactie