ik weet niet meer wie het vroeg maar hier nog een tip, bel eens naar het legermuseum (armentarium) in Delft, ze hebben daar een flinke voertuigen afdeling met een hoop gegevens. verder heb ik de vraag aan mijn buurman gesteld die bij de marechaussee werkt en hij zou ook wat proberen te achterhalen
groet
Janzzen
aanhanger gewicht 88"lw
Re vrager: aanhanger gewicht 88"lw
Vriendelijk bedankt voor Uw reactie,
Ik heb al verschillende reacties gehad maar er zit zeer veel variatie in. De volgende opmerkingen ben ik al tegen gekomen voor het gewicht van een geremde aanhangwagen:
- 4000 kg
- 2000 kg
- 1500 kg
- 900 kg (ongeremd zelfs 500 kg)
Ik neem zo spoedig mogelijk contact op met landrover nederland maar zij blijken alleen een verklaring voor de laagste gewichten (900/500kg) af te geven.
Vriendelijk bedankt voor uw tip. Ik zal eens contact opnemen met het leger museum in Delft. Als U nog informatie ontvangt van Uw buurman dan verneem ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Marchel Gerbers
Ik heb al verschillende reacties gehad maar er zit zeer veel variatie in. De volgende opmerkingen ben ik al tegen gekomen voor het gewicht van een geremde aanhangwagen:
- 4000 kg
- 2000 kg
- 1500 kg
- 900 kg (ongeremd zelfs 500 kg)
Ik neem zo spoedig mogelijk contact op met landrover nederland maar zij blijken alleen een verklaring voor de laagste gewichten (900/500kg) af te geven.
Vriendelijk bedankt voor uw tip. Ik zal eens contact opnemen met het leger museum in Delft. Als U nog informatie ontvangt van Uw buurman dan verneem ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Marchel Gerbers
Re: Re vrager: aanhanger gewicht 88"lw
zie ook een vorig onderwerp, daarin heb ik gezegd dat series I auto's die laagste gewichten hebben. Het is gelijk getrokken voor auto's van hetzelfde bouwjaar. Mijn LaRo uit '70 heeft 750 resp 2000 kg...