<i> Hallo allemaal,
Mijn naam is Louis Rosendahl (56 jr) en woon op een oude boerderij in z.o.brabant met Maria en twee grote zonen 17 en 18 jaar. Twee jaar geleden besloot ik nu eens echt uit te kijken naar een Land Rover. Ik was ziek thuis en het Land Rover virus leek me een goede afleiding en anti-virus naast de tientallen bestralingen die ik kreeg.
Bij de domeinen kocht ik twee LR's serie lll 109 Diesel, een om op te knappen en de ander om te weten hoe ie (hij/zij) weer in elkaar moest. Zelf ben ik werkzaam geweest als automonteur, hulpverlener, vormingswerker en o.a. docent autotechniek, waarbij ik cursussen organiseerde voor volwassenen, o.a. cursussen pech onderweg voor vrouwen. En verder ben ik in de audio/visuele branche bezig geweest. Zodoende had ik de moed dit project tot een goed einde te brengen. *D
Afgelopen zomer heb ik een landrover klaar gekregen z.g. Gedemilitariseerd, van hardtop voorzien en in de kleur old bronze green gespoten, ja niet gekwast of gerold; ik had alle verf met afbijt eraf gehaald en ie was helemaal alluminium kleurig. Omdat er primer op gespoten moest worden besloot ik de rest ook maar te spuiten. Omdat ie helemaal niet veerde heb ik t.b.v. mijn zieke rug er paraboolveren onder gezet. Ik ben in januari j.l. lid geworden van de LRCH en heb in Schayk een dag door het zand geploegd.
Het afgelopen half jaar heb ik Yuri (ja die van dit prikbord) bij mij op de stal aan het werk gehad om zijn landrover in tip/top conditie te brengen.
Meerdere keren per dag lees ik dit prikbord, de laatste weken helemaal omdat ik niet zo makkelijk meer sta of ga. Leuk zo'n prikbord, daar gaan we mee door.
Groeten Louis </i>
<u> ook doorgaan met voorstellen </u>
Re: <u> ook doorgaan met voorstellen </u&am
he lois ik weet niet precies waar je woont, maar ik wilde zondag de bossen in bij valkenswaard in de buurt dus als je zin hebt laat wat horen dan spreken we wat af. als er nog meer mensen in het zuidoosten wonen die dit lezen en zin hebben laat het gerust weten