Ik heb eigenlijk voorop nog recoverypoints nodig op m'n series IIa, wat kan ik hiervoor 't beste doen?
Jate rings: moet ik volgens mij per paar monteren, en door 't chassis boren, je moet dan wel altijd ONDER de auto de sleepkabel vastmaken
Steering guard: heb ik 2 vliegen in één klap, vaak hebben ze nl. recoverypoints erop gelast. deze optie zal wel duurder zijn??
Trekhaak-bol (twee?)voorop de bumper monteren, voor een chassisbalk? is dit wat?
graag jullie tips/ervaringen.
Durk
Recoverypoints Series
Re: Recoverypoints Series
Kan je niet de bevestigings bouten gebruiken die je ook voor het vastzetten van een steeringuard kan gebruiken (bij mijn 110 zijn dat bouten waarmee ook een deel van de ophanging vast zit).
Met die bouten kan je ook een dikke strip (10 mm.) vastzetten waarin je een gat boort waar door je weer een sluiting kan steken.
Dit lijkt mij een goedkope en sterke oplossing.
Succes
Met die bouten kan je ook een dikke strip (10 mm.) vastzetten waarin je een gat boort waar door je weer een sluiting kan steken.
Dit lijkt mij een goedkope en sterke oplossing.
Succes
Re: Recoverypoints Series
Je kunt ook een NATO oog monteren. is zeer sterk en praktisch.
Re: Recoverypoints Series
Zijn dat die platen tegen de chassisbalken of een oog op de chassisbalken en bumper?
Re: Recoverypoints Series
Dat is zo'n groot open te klappen en te draaien oog, die met vier bouten door de bumper gaat.