Binky

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
john straatman

Binky

Bericht door john straatman »

Beste medeprikkers,

Leuk om te horen dat jullie vandaag een fantastische dag gehad hebben met de verjaardag van Marco, bij deze gefeliciteerd. Helaas kon ik niet en heb ook nog nooit aan zo'n dag mee gedaan, maar daar zal wel verandering in komen. Heb in ieder geval niet stilgezeten dit weekend. Heb beide stoelen voorin door middel van U-profiel 50x50x50x2 5cm verhoogd, voor beter zicht en betere positie t.o.v. de koppelingspedaal. Zit lekker maar heb er nog niet mee gereden. Was lekker sleutelen in goed zonnig weer waar jullie ook van genoten zullen hebben. Heb nu ook een naam voor mijn Lightweight S3, ex def, FFR, 24V, 70-NH-BD uit 1978. Deze is nu gedoopt met de mooie naam "Binky", en daar zijn wij blij om.

Ik zie jullie foto's graag tegemoet.

John Straatman en Binky
Bob Nonnekens

Re: Binky

Bericht door Bob Nonnekens »

Hoi John,

Mooi werk maar zit je nu niet vreselijk klem tegen het stuur? Of is de ruimte tussen zitting en stuur bij een LW veel groter dan bij een civiele Stawag? En kan je nog onder de stoelen komen?

Waar scheen vandaag de zon (op de grond, niet achter de wolken want dat weet ik ook wel). Bij ons was het een natte druilerige dag (omgeving Arnhem-Nijmegen)?

't Werkezeltje laat zijn groeten bij deze overbrengen naar Binky!

Ook van mij groetjes,

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88"Stawag)
SIII88 Ducktarie

Zon

Bericht door SIII88 Ducktarie »

Hoi Bob,

Ik heb vanmiddag vanaf 13.15 tot ....... (niet lang) de zon zien schijne in
Rotterdam.
Heb zelfs mijn zonneklep in m'n 8 moeten gebruiken !!!!.

Grtz,
Arie
SIII88 Ducktarie
john straatman

Hoi Bob,

De ruimte tussen zitkussen en stuur is 13 cm. Ik kan daar makkelijk tussendoor. Ik kan nog steeds bij de tanks omdat ik met het U-profiel op zijn kant de twee stoelsteunen verhoogd heb, en de zitjes ook nu nog op de oorspronkelijke manier bevestigd zijn.

Zonnig was het gisteren in Scheveningen, een prachtige dag.

Groet van Binky aan 't Werkezeltje,

John en Binky
Jan W

Bericht door Jan W »

Hoi Binky,

Welkom bij de club.
wees wel lief voor je baasje dan zal hij je lekker uit gaan laten in de mud.

Trouwens ben wel benieuwd naar je stoel montage dus hou me aanbevolen voor een foto verslag.

Groeten Ketelbinkie en Jan Willem
john straatman

Hoi Jan Willem,

Ben zelf niet in bezit van een digitale camera maar zal in het weekend kijken of ik er een kan lenen.

Groet,

John Straatman

&

Binky
Plaats reactie