Ik wil een landcruiser HJ61 kopen, deze auto heeft wielkast achter schade, flink ingedeukt. Is dit een belangrijk onderdeel voor de apk? De auto moet namelijk nog apk geleurd worden. heb wel foto's v/d schade gemaakt, kan ik event. mailen.
gr
jacques
schade ivm APK?
Re: schade ivm APK?
Ik wil een strijkbout kopen op batterijen. Wat vinden jullie? Moet ik er alkaline of oplaadbare batterijen in doen?
Jacques,
dit is eigenlijk een pagina voor en over Land Rovers.
Neemt niet weg dat Land Rover eigenaren iedereen met raad en daad terzijde willen staan, dus:
Ga eens langs bij het bedrijf waar je de APK keuring zou willen laten doen, en neem met hun de schade door. Zij zullen je kunnen vertellen wat voor schade acceptabel is voor de Keuring (er mogen bijvoorbeeld geen scherpe randen uitsteken, maar dat lijkt me logisch).
Succes
dit is eigenlijk een pagina voor en over Land Rovers.
Neemt niet weg dat Land Rover eigenaren iedereen met raad en daad terzijde willen staan, dus:
Ga eens langs bij het bedrijf waar je de APK keuring zou willen laten doen, en neem met hun de schade door. Zij zullen je kunnen vertellen wat voor schade acceptabel is voor de Keuring (er mogen bijvoorbeeld geen scherpe randen uitsteken, maar dat lijkt me logisch).
Succes
Ik zou oplaadbare doe, scheelt in de kosten.
Groeten Martijn
"Rudolf" 109 D 1983
Groeten Martijn
"Rudolf" 109 D 1983
Ik zou zelf voor een uitvoering met knijpkat gaan. Nooit meer last van lege batterijen. En anders een strijkijzer met opwind batterij, net als die radio'tjes voor in Afrika
Michiel
Michiel
Ik zou alkaline nemen, deze zijn veel langer bruikbaar en verhogern dus het strijkgenot.
ze kosten wat maar dan heb je ook wat,
Jan Schober
Ph!l!ps TURBOSteam 6"
ze kosten wat maar dan heb je ook wat,
Jan Schober
Ph!l!ps TURBOSteam 6"