hallo allemaal,
ik heb een paar vraagjes:
ik heb een landrover 109 ambulance en hiervan is het ruitenwisser vloeistof pompje gescheurd bij de aansluiting met het slangetje uit het reservoir. ik wilde hem eruit halen maar kon er niet bij komen (radiateur zat in de weg). weet iemand hoe ik hem er het beste af kan krijgen? is er speciaal gereedschap nodig of moet toch de hele radiateur eraf?
verder wil ik de versnellingsbak olie en carterolie vervangen. wat voor olie moet hierin en hoeveel gaat er ongeveer in? zijn er nog meer plaatsen waar ik olie moet checken?
groetjes
Jasper
ruitenwisser vloeistof pompje
Re: ruitenwisser vloeistof pompje
Hoi Jasper, het ruitenwisser pompje kan ik je helaas niet bij helpen.... (bij mij zit een Vwpolo pompje gemonteerd )
Dat olie verversen is al vele malen behandeld op dit prikbord, dus als je even een zoekopdracht doet moet de gezochte info zeker boven komen!
Groetjes Bowy
www.seriousIIa.tk
Dat olie verversen is al vele malen behandeld op dit prikbord, dus als je even een zoekopdracht doet moet de gezochte info zeker boven komen!
Groetjes Bowy
www.seriousIIa.tk
Re: ruitenwisser vloeistof pompje
Mhhhhhm, ik kon hem er zo uit halen, 2 schroefjes losdraaien onder het spatbord.
Ik heb toen een nieuwe besteld bij budgetparts.
Groet, Victor
Ik heb toen een nieuwe besteld bij budgetparts.
Groet, Victor