Voordat ik naar Frankrijk afreis wil ik heel graag mijn lierbumper samen met de steeringguard beschermer op een goede manier bevestigen. Tevens moet ik de radiateur nog ff vervangen............
Normaal geen probleem, maar.......... nog steeds heb ik en spalk rond de derde vinger van mijn rechterhand en moet ik rust houden. Dat betekent dus neit boren en boutjes vastdraaien met twee handen tegelijk.
Ik hoop dat er iemand in de buurt van Veendam (Groningen) eo mij volgende week zaterdag / zondag (12-13 april aanstaande) misschien wil helpen om de laatste dingetjes nog ff te doen. Voor de lierbumper betekent het vier gaatjes boren in het chassis, boutjes erdoor en vastdraaien. Voor de radiateur een klein beetje montagewerk wat hjeeeeel veeeel makkelijker gaat met twee goede handen (
Heel graag een berichtje als jullie mij zouden willen helpen, ik kan het niet alleen
Jammer dat de afstand voor mij te ver is, anders had ik je met alle plezier geholpen.
Ik hoop voor je dat iemand bij je in de buurt het even kan fixen. Succes en goeie reis.
Ik ben altijd wel bereid tot het bieden van hulp.
Ik woon in Alkmaar- Noordholland.
Kunnen we een deal sluiten in de vorm van onderdelen, benz vergoeding ofzo?
Eventueel kan ik je zondag wel helpen. Ik heb helaas even geen auto dus misschien makkelijk als je naar mijn loods in Groningen toe komt al het gereedschap is daar aanwezig......
Ik hoor het wel!
Groet Bowy
Ps als het echt alleen is wat jij zegt is het in 3 a 4 uurtjes (een ochtend) klaar toch?