vin nummers?
vin nummers?
wie weet waar ik precies de oude vin nummers kan vinden, dus geen sallha nummers maar de oude 393.......D
Re: vin nummers?
Normaalsgesproken op de voorste rechter veerpoot.
Echter, andere plekken werden ook gebruikt.
Wij hebben er eentje waar het links achter staat...
Veel RHD voertuigen hebben geen ingeslagen nummer.
Enkel een VIN plate.
Echter, andere plekken werden ook gebruikt.
Wij hebben er eentje waar het links achter staat...
Veel RHD voertuigen hebben geen ingeslagen nummer.
Enkel een VIN plate.
ik bedoel niet op het chassis, maar het nummer zelf, ik heb nm geen papieren, wel de wagen en wil weten hoe oud de wagen is
Het nummer noemt men het chassisnummer, dus is te vinden op het chassis ik zou niet weten waar anders. Of evt. op het aluminium plaatje dat ergens op de koets is geklonken.
Jekunt je chassisnummer hier [www.clifton.nl] ingeven en dan krijg je een benadering.
Meer nauwkeurige info krijg je door een dating letter te kopen [www.heritage-motor-centre.co.uk]
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 109 Stawag 2.5 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Meer nauwkeurige info krijg je door een dating letter te kopen [www.heritage-motor-centre.co.uk]
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 109 Stawag 2.5 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Oh, dus het nummers is wel bekend maar je wilt mbv het nummer meer info inwinnen. Nu snap ik het, lastig voor een Noord Limburger......
Kijk eens hier, staat een redelijke uitleg van de chassisnummers.
[www.dlrr.nl]
[www.dlrr.nl]
jij begrijpt me dus ook niet.....
ik heb dus een wagen ZONDER papieren, maar wel een chassis nummer, en aangezien de wagen uit het systeem is , wil ik even weten via het vin nummer hoe oud de wagen is
ik heb dus een wagen ZONDER papieren, maar wel een chassis nummer, en aangezien de wagen uit het systeem is , wil ik even weten via het vin nummer hoe oud de wagen is
bedankt, tja......daar kom ik wel een klein beetje verder mee, maar nog niet helemaal.
ik heb geprobeerd een nieuw /verloren kenteken op te geven, maar deze is uit het systeem en staat geblokeerd.
de rdw geeft maandag meer uitleg.
ik heb geprobeerd een nieuw /verloren kenteken op te geven, maar deze is uit het systeem en staat geblokeerd.
de rdw geeft maandag meer uitleg.
ik ben er uit gekomen, moest de wagen toch schouwen, en is ook gelabeld, en het bj is: 1977, ach.....is altijd beter dan 78....daar stond ie voor in de adv.