Ik ga een paar daagjes in de carnavalsweek naar de UK, o.a. met m'n 2 zoontjes van 4 en 6 die helemaal gek zijn van Thomas de trein, is er in de carnavalsweek in UK wat te beleven? Is er ergens een themapark over Thomas de trein dat ook open is? Het liefst in de buurt van Solihull want ik wil in ieder geval het Land Rover Museum bekijken.
We gaan met de nachtboot (dat is al een avontuur op zich voor hun) vanaf Europoort. Deze keer zonder trailer!
groetjes, Bart
OT: carnavalsvakantie in UK
-
Carrie
Re: OT: carnavalsvakantie in UK
Hai Bart,
Heerlijk, zo'n carnavals-vakantie! Groot gelijk, hoor. Neem je je kiel mee naar Groot-Brittannië?
Thomas de trein? Nog nooit van gehoord, sorry.....
Maar het Land Rover museum in Solihull, heb je dat besproken? Ik zou van tevoren wel even bellen voor de zekerheid. Want het Land Rover-terrein in Solihull kom je niet zomaar op. Er zit ook een Land Rover museum in Godalming, dat zijn de buren van Top Gear. Daar moet je zéker even bellen, aangezien die collectie in privé bezit is. Ook het Beaulieu Motor Museum is zeker de moeite waard. Duur, maar erg leuk. (Ook voor kinderen)
Fijne vakantie, maar dat gaat daar overzees vast wel lukken. Carrie.
Heerlijk, zo'n carnavals-vakantie! Groot gelijk, hoor. Neem je je kiel mee naar Groot-Brittannië?
Thomas de trein? Nog nooit van gehoord, sorry.....
Maar het Land Rover museum in Solihull, heb je dat besproken? Ik zou van tevoren wel even bellen voor de zekerheid. Want het Land Rover-terrein in Solihull kom je niet zomaar op. Er zit ook een Land Rover museum in Godalming, dat zijn de buren van Top Gear. Daar moet je zéker even bellen, aangezien die collectie in privé bezit is. Ook het Beaulieu Motor Museum is zeker de moeite waard. Duur, maar erg leuk. (Ook voor kinderen)
Fijne vakantie, maar dat gaat daar overzees vast wel lukken. Carrie.
-
Ploertje
Bart,
Ik weet niet of ze al klaar zijn, maar dit kon ik op het net vinden;
[england-travel.suite101.com]
Blijkbaar zijn ze klaar:
[www.draytonmanor.co.uk]
Maar in 2009 pas op 21-03 open
Veel plezier,
Richard
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2010 17:14 door Ploertje.
Ik weet niet of ze al klaar zijn, maar dit kon ik op het net vinden;
[england-travel.suite101.com]
Blijkbaar zijn ze klaar:
[www.draytonmanor.co.uk]
Maar in 2009 pas op 21-03 open
Veel plezier,
Richard
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2010 17:14 door Ploertje.
-
Bart van Dessel
Hoi Richard,
Wij gaan hier naar toe: [www.drusillas.co.uk] Daar is ook een dierentuin bij en van alles om de kids te amuseren. En we gaan ook naar het Heritage museum, ligt daar ca 250 km vandaan. Ik ben nog aan het uitpluizen hoe we het gaan doen, we willen een dag of 4 in UK vertoeven. Met Calais Dover enkele reis naar UK en daarna met de nachtboot naar Nederland, welke weet ik nog niet.
gr, bart
Wij gaan hier naar toe: [www.drusillas.co.uk] Daar is ook een dierentuin bij en van alles om de kids te amuseren. En we gaan ook naar het Heritage museum, ligt daar ca 250 km vandaan. Ik ben nog aan het uitpluizen hoe we het gaan doen, we willen een dag of 4 in UK vertoeven. Met Calais Dover enkele reis naar UK en daarna met de nachtboot naar Nederland, welke weet ik nog niet.
gr, bart