ex defensie 110 hardtop op geel mogelijk?
-
marc lw
ex defensie 110 hardtop op geel mogelijk?
wie heeft of weet of je een ex defensie 110 met hardtop op geel kenteken gekeurd kunt krijgen bij de RDW
en wie weet het gaik nummer dat op de kenteken papieren vermeld zou staan
ik heb een 110 ex defensie op het oog maar dat valt of staat met de mogelijkheid het voertuig op geel kenteken te krijgen
groet marc lw
en wie weet het gaik nummer dat op de kenteken papieren vermeld zou staan
ik heb een 110 ex defensie op het oog maar dat valt of staat met de mogelijkheid het voertuig op geel kenteken te krijgen
groet marc lw
-
Disco
Re: ex defensie 110 hardtop op geel mogelijk?
Ben al aan het zoeken geweest er zijn eerder vragen over geweest.
Maar kan helaas niets vinden, ik weet zeker dat er een aantal jaren geleden een 3deurs geel kenteken water schade had en dat dit in Zwolle was(er was toen een hele discussie).
Ik zou een vragen bij de bekende bedrijven die oud militaire voertuigen op kenteken zetten wat of het volgens hun wel of niet mogelijk is.
Theo
Maar kan helaas niets vinden, ik weet zeker dat er een aantal jaren geleden een 3deurs geel kenteken water schade had en dat dit in Zwolle was(er was toen een hele discussie).
Ik zou een vragen bij de bekende bedrijven die oud militaire voertuigen op kenteken zetten wat of het volgens hun wel of niet mogelijk is.
Theo
-
marc lw
tja ....de rdw was denk ik al gesloten (16.57)
had ik e.e.a eerder geweten had ik wel eerder gebeld.
maar goed dan weet ik niet eens het chassis nummer en ik weet niet of een kenteken nummer wel genoeg info is voor de rdw
groet marc lw
had ik e.e.a eerder geweten had ik wel eerder gebeld.
maar goed dan weet ik niet eens het chassis nummer en ik weet niet of een kenteken nummer wel genoeg info is voor de rdw
groet marc lw
-
Tdi86
Er zijn recent een aantal dingen vergemakkelijkt, wellicht is dit er wel eentje van. Misschien even met een proefrit langsrijden bij de RDW?
Bel anders Ron Bolleboom eens, die weet zoiets vast ook wel na zoveel ex-defensie Land Rovers.
Jurriaan.
Bel anders Ron Bolleboom eens, die weet zoiets vast ook wel na zoveel ex-defensie Land Rovers.
Jurriaan.
-
Disco
Bij Ter horst staan er bij voorraad, 2 onderaan op bladzijde 1 weliswaar 2 britten maar het kan dus wel, zou eens een belletje geven
ben uiteraard nog steeds benieuwd
Theo
ben uiteraard nog steeds benieuwd
Theo
-
marc lw
ik ga ze zeker even bellen,en de rdw ook
bedankt voor de tips,en als ik wat weet laat ik het hier weten.
groet marc lw
bedankt voor de tips,en als ik wat weet laat ik het hier weten.
groet marc lw
-
marc lw
ik heb navraag gedaan en ja het kan volgens de RDW tech helpdesk, er mogen alleen geen dwars geplaatste bankjes in zitten bij de omkeuring naar geel
met de softtop is het wel zo dat da auto op kenteken komt als cabriolet,ik ben alleen vergeten te vragen of je de auto ook kunt aanbieden met hardtop en wat er dan op het kenteken komt te staan.
groet marc lw
met de softtop is het wel zo dat da auto op kenteken komt als cabriolet,ik ben alleen vergeten te vragen of je de auto ook kunt aanbieden met hardtop en wat er dan op het kenteken komt te staan.
groet marc lw
-
die zijn onderweg
Dag Marc,
wij hebben een 109IIIexleger van Ron B. op geel kenteken mét hardtop uit 1979 en opnieuw op kenteken gezet in 2004.
Staat nergens iets over cabrio of hardtop, ook niks = - over de zitplaatsen.
grt Martijn en Caroline
wij hebben een 109IIIexleger van Ron B. op geel kenteken mét hardtop uit 1979 en opnieuw op kenteken gezet in 2004.
Staat nergens iets over cabrio of hardtop, ook niks = - over de zitplaatsen.
grt Martijn en Caroline