on-road eigenschappen
on-road eigenschappen
Wie kan mij vertellen hoe de on-road eigenschappen van de wat modernere defenders zijn. Alvast bedankt.
Re: on-road eigenschappen
In ieder geval veel minder hobbel gevoelig dan een series.. Zal ook wel waarschijnlijk beter zijn lijn houden..
Groetjes Mike en Bunny (1980 ex-Engels leger SIII 109)
Groetjes Mike en Bunny (1980 ex-Engels leger SIII 109)
Re: on-road eigenschappen
Die van een 90 waren (zijn?) helemaal k*t.Ik heb daar een paar jaar geleden in proefgereden en deze 90 had het zgn. 'Freestyle' pakket. Dat hield lichtmetalen velgen en een anti rolsysteem in. De auto helde amper over in bochten, maar je voelde elke hobbel vier keer en dat was allesbehalve comfortabel. Wij wilden toen een 90 kopen (en we zijn een bladgeveerde auto -109- gewend) en waren dankzij dat gestuiter volkomen genezen. Wat een deceptie.
De 110 rijdt net als een bestelbusje. Vage besturing en niet al te snel, maar een rustiger veergedrag dan die met korte wielbasis. Als je de auto puur voor op de weg koopt, ben je met een 110 (veeeeeeel) beter uit. Wil je echt het terrein in, dan is de 90 een superkeuze.
De 110 rijdt net als een bestelbusje. Vage besturing en niet al te snel, maar een rustiger veergedrag dan die met korte wielbasis. Als je de auto puur voor op de weg koopt, ben je met een 110 (veeeeeeel) beter uit. Wil je echt het terrein in, dan is de 90 een superkeuze.