Beste allemaal,
mijn arme k#d#ttj# gaat het, ben ik bang, een dezer dagen begeven. Kan ook neit anders want hij is na 23,5 jaar bijna 3x klokje rond, en dat voor een 1200 motortje. Verder wordt hij als dagelijkse auto gebruikt....
Hoewel ik een prachtige 109 StaWag heb (waaraan nog het een en ander moet gebeuren, kop revisie (heb gelukkig een reserve kop) en wat lekaages repareren) en een oude 80'' (die nog in baouwpakket vorm in de schuur ligt) denk ik er toch aan om deze niet als dagelijkse auto te gaan gebruiken (200 km/dag is toch wat veel door de file met een verbuik van 1 op 5).
Ik ben dus aan het orienteren op iets anders en als rasechte LaRo freak hebi k het idee opgevat een 110/90 erbij te nemen. Mijn idee (en vorokeur) is het volgende (om het een beetje betaalbaar te houden):
een 110/90 pick-up of softtop, grijs kenteken en V8 op LPG...
Mijn vragen in het algemeen (ik heb best wat verstand van LaRo's maar nog niet zo heel veel van 110/90): wat is een redelijk bedrag voor een 110/90 in goede staat (dus geen nieuwstaat maar gewoon APK en met nomale onderhoudswerkzaamheden) en heeft iemand zo'n auto in de aanbieding?
op zoek naar 110/90
Re: op zoek naar 110/90
ik denk dat je voor een grijskenteken V8 op LPG minimaal 5000 Euro kwijt bent.
Succes Jorrit, LR 110 2,5D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Succes Jorrit, LR 110 2,5D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Die 5000 Euro vindt ik nog aan de lage kant, daar mag je dan een auto voor verwachten waar je nog het nodige aan mag gaan doen.
Goede 110 hardtops V8 op kenteken, schat het eerder op 8000 Euro.
Een 90 kan nog wat duurder uitkomen.
Just my two cents worth........
Goede 110 hardtops V8 op kenteken, schat het eerder op 8000 Euro.
Een 90 kan nog wat duurder uitkomen.
Just my two cents worth........
Ik heb de inderuk dat pick-ups (HCPU) wel eens tukkie geodkoper zijn dan hardtops. En V8's lijken mij ook wat goedkoper dan diesels. Maar ik verkoop zelf geen auto's dus zo heel veel heb je er nie an. Kijk op marktplaats.nl, geeft een goede indicatie...
gr, Chris
oja, ex leger is soms ook wat lager geprijsd...
gr, Chris
oja, ex leger is soms ook wat lager geprijsd...