Hoi allemaal ik ben weer "thuis"
Hoi allemaal ik ben weer "thuis"
Hoi Allemaal,
omdat ik nog niet dicht genaaid kon worden en ze in het ziekenhuis niets meer dan dat ik thuis had hadden te bieden mocht ik naar huis. Nu mag Ka mijn wond onderhouden en heb ik weer lekker internet tot mijn beschikking. Ik wil ook iedereen die aan mij gedacht heeft in de ruimste zin van het woord heel erg bedanken. Zo gauw de foto's van mijn plek (bed) in het ziekenhuis zijn ontwikkeld zal ik ze op het net zetten, er was niemand die ontging dat ik een liefde had voor Landrover.
Bedankt en tot horens,
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
omdat ik nog niet dicht genaaid kon worden en ze in het ziekenhuis niets meer dan dat ik thuis had hadden te bieden mocht ik naar huis. Nu mag Ka mijn wond onderhouden en heb ik weer lekker internet tot mijn beschikking. Ik wil ook iedereen die aan mij gedacht heeft in de ruimste zin van het woord heel erg bedanken. Zo gauw de foto's van mijn plek (bed) in het ziekenhuis zijn ontwikkeld zal ik ze op het net zetten, er was niemand die ontging dat ik een liefde had voor Landrover.
Bedankt en tot horens,
[members.home.nl]
Re: Hoi allemaal ik ben weer "thuis"
Fijn om dat te horen Nu maar hopen dat je toch weer snel een beetje uit de voeten kunt.Verder wensen wij je veel plezier met het lezen van alle berichten op het prikbord, volgens mij kun je hier ondertussen ook een hele dag mee vullen.
Groetjes Theo, Daniëlla, Esmé,Jelle en Björn Kaufmann/Disco
Groetjes Theo, Daniëlla, Esmé,Jelle en Björn Kaufmann/Disco
welkom terug Jorrit,
Nu maar hopen dat de genezing een beetje voorspoedig gaat !!
JAcco & Cath
Nu maar hopen dat de genezing een beetje voorspoedig gaat !!
JAcco & Cath
Goed dat je weer thuis bent,
Heel veel sterkte en hoppelijk ben je snel weer op de been.
Groet, Victor
Heel veel sterkte en hoppelijk ben je snel weer op de been.
Groet, Victor
Man dat heb je snel gedaan!!! Gaat zo door !! Nu weer lekker thuis douchen( met behulp van Ka )
Spreek je snel!
Groetjes Bowy
Spreek je snel!
Groetjes Bowy
Ha Jorrit,
Welkom thuis maar weer, hou je haaks
Jeroen, Desiree en Charlotte
Welkom thuis maar weer, hou je haaks
Jeroen, Desiree en Charlotte
Hoi Jorrit,
Ik ben net terug van vakantie, 5000 km met de lightweight door Belbie, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Monaco en Spanje gereden. Nu las ik net van je ongeluk. Niet best
Gelukkig dat je nu weer naar huis mag. Ik hoop dat je snel hersteld en weer op de been bent.
Beterschap,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Ik ben net terug van vakantie, 5000 km met de lightweight door Belbie, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Monaco en Spanje gereden. Nu las ik net van je ongeluk. Niet best

Beterschap,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Nou, blij toe, zeg. Lekker dat je weer thuis bent, Jorrit, gefeliciteerd. Heel veel verdere beterschap.
Danny.
Danny.
Is toch veel gezelliger.
Sterkte !!!!!!!!!!!!
Sterkte !!!!!!!!!!!!
Jorrit,
Oost / west thuis best , zeg ik maar
Maar wees alert op de Landrover bakterie
beterschap en een voorspoedig herstel gewenst
henk kruims
siddeburen
Oost / west thuis best , zeg ik maar
Maar wees alert op de Landrover bakterie
beterschap en een voorspoedig herstel gewenst
henk kruims
siddeburen
He Jorrit,
Blij te horen dat je weer thuis bent!
Beterschap!
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk
Blij te horen dat je weer thuis bent!
Beterschap!
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk
Mooi dat je weer thuis en op het net bent. Veel beterschap
goed dat je weer thuis bent.
Anton en Marjan
Anton en Marjan
Welkom terug
Ben je me toch te snel af!
Ik wilde nog even op bezoek komen in het ziekenhuis...maar gelukkig is dat nu niet meer nodig. Spreek je later,
Sue en Leopold
Ik wilde nog even op bezoek komen in het ziekenhuis...maar gelukkig is dat nu niet meer nodig. Spreek je later,
Sue en Leopold
Re: Welkom terug
welkom thuis, hopelijk kan je weer snel zwemmen met annabel!
James en Morgaine
James en Morgaine
Oost, West, in het ziekenhuis is het ook niet alles.
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet er maar van.
Groeten van Ton, Jolanda, Thomas en Hannah
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet er maar van.
Groeten van Ton, Jolanda, Thomas en Hannah
Gelukkig maar. doe kalm aan en probeer geen vet en vuil in je wonden te krijgen tijdens het sleutelen.
Steven en Danielle
Steven en Danielle
Jorrit,
we zijn blij je weer in ons midden te hebben, ook al heb je nog een eind te gaan.
We zullen blijven duimen voor een spoedig herstel.
Aad, Ursula en Ingwer Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
we zijn blij je weer in ons midden te hebben, ook al heb je nog een eind te gaan.
We zullen blijven duimen voor een spoedig herstel.
Aad, Ursula en Ingwer Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Blij dat je weer terug bent.
Hoop dat je gezondheid spoedig weer aansterkt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Hoop dat je gezondheid spoedig weer aansterkt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Bedank voor alle reacties, doet mij deugd.
Over vuil in mijn wonden hoef ik me nog even niet druk te maken aangezien ik nauwlijks van de bank af kan.
Mijn wond is nog open, ik moet 15/7 weer komen voor controle. hopelijk maken ze dan gelijk een afspraak voor de huidtransplantatie. En over ongeveer 11 weken mogen de ijzere pinnen die nu nog aan alle kanten uit mijn voet steken er uit. Dan kan ik eindelijk met revalideren beginnen. het vooruitzicht is dat als het goed is ik over maximaal een 1/2 jaar er weer op kan staan (dus dan kan ik ook weer sleutelen) en over een maximaal een jaar er weer een uur op kan lopen. Ik ben dus nog wel even onder de pannen.
Als er mensen zijn die het gezellig vinden om op bezoek te komen, zijn zij altijd welkom, ik zit op de soerenseweg in Apeldoorn.
[members.home.nl]
Over vuil in mijn wonden hoef ik me nog even niet druk te maken aangezien ik nauwlijks van de bank af kan.
Mijn wond is nog open, ik moet 15/7 weer komen voor controle. hopelijk maken ze dan gelijk een afspraak voor de huidtransplantatie. En over ongeveer 11 weken mogen de ijzere pinnen die nu nog aan alle kanten uit mijn voet steken er uit. Dan kan ik eindelijk met revalideren beginnen. het vooruitzicht is dat als het goed is ik over maximaal een 1/2 jaar er weer op kan staan (dus dan kan ik ook weer sleutelen) en over een maximaal een jaar er weer een uur op kan lopen. Ik ben dus nog wel even onder de pannen.
Als er mensen zijn die het gezellig vinden om op bezoek te komen, zijn zij altijd welkom, ik zit op de soerenseweg in Apeldoorn.
[members.home.nl]
Maak je geen zorgen ik kom wel langs (heb nog een carb die gereviseerd moet worden en dat kan prima op de bank
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Is goed, en als er nog iemand een 200 tdi weet dit kan ook wel vanuit een rolstoel gereviceerd worden.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Aan de 200 TDI kan ik je niet helpen (zit nog in de auto en nog niet aan revisie toe) maar een rolstoel hebben we wel tot je beschikking. Deze staat in de garage en is van opaatje geweest(nee niet opa flodder want aan die zijn rolstoel heb je niet veel meer)
Groetjes Daniëlla Kaufmann
Groetjes Daniëlla Kaufmann
Hartelijk dank maar ik heb er op dit moment een van thuiszorg te leen en deze mag ik een 1/2 jaar lenen ik hoop dat ik hem daarna niet meer nodig heb.
nogmaals bedankt,
[members.home.nl]
nogmaals bedankt,
[members.home.nl]