LRCH WEEKEND

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
menno van woerkom

LRCH WEEKEND

Bericht door menno van woerkom »

goeiendag allemaal

dit weekend was zeer geslaagt ook ondanks mijn iets kleine ongelukje.
ik wou theo DISCO effe heel hartelijk bedanken voor zijn gastvrijheid en zijn opbeurdende woorden.
ook hendrik heel erg bedankt voor de gezelligheid ik vondt het super om met je te rijden.
dit was mijn eerste echt meeting en als ze allemaal zo goedelijk zijn dan blijf ik nog heeeeeeeeel lang laro rijden want samen op een camping staan is bijna net zo leuk als rijden.
jongens bedankt en tot snel
gr menno
Disco

Re: LRCH WEEKEND

Bericht door Disco »

Ons is het ook zeer goed bevallen, ondanks het "kleine"ongelukje van iemand(een aantal keren over de kop slaan bij het afdalen maar toch op je pootjes terecht komen, he Menno).
Maar goed de schade was beperkt gebleven tot een kapot truck-capje. kapotte ruitjes en wat krassen. Ik geloof dat Menno zijn bijrijder slechts een kras had opgelopen en Menno niets behalve schrik.
Het viel best wel tegen dat er een heleboel mensen bij de eerste de beste regenbui direct de tent inpakten en weg gingen. De echte fanaten bleven staan tot het bittere einde. Zo'n weekend is zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes Daniëlla Kaufmann
Hendrik "Blue-Box" SIII

Bericht door Hendrik "Blue-Box" SIII »

He Menno,
Ongelukje?
Over de kop slaan?
Maar als ik het goed gelezen heb ben je (jullie) er goed vanaf gekomen en had je gelukkig et dak erop.

Ik ben vrij onverwachts zaterdag avond laat vertrokken en je dus niet meer gesproken. Succes met opknappen en het uitdeuken van je ego.

Groet, Hendrik.
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Nou zo te horen ben je er gelukkig goed vanafgekomen. Tjee zoiets hoop ik ook niet mee te maken. Gelukkig is de schade ook nog beperkt.

Groet,
Martin
koen geerts

Bericht door koen geerts »

hey menno,
alles goed verder?
niet te erge schade?

mzzl
koen geerts
Plaats reactie