anvt
Re: anvt
Ik ben zelf sinds een half jaar lid van de ANVT en ben er vrij tevreden over, wat mij de laatste tijd wel opvalt zijn de files die tegen de middag opdoemen in het terrein, dit is overigens wel afhankelijk van de locatie.
Maar als ik een advies mag geven, ga eerst eens een dagje proefrijden, dan kun je zelf oordelen of de club wat voor jouw is.
groeten
dave
(discovery)
ps. op mijn websitje staan wat foto verslagen van de verschillende locaties.
[members.home.nl]
Maar als ik een advies mag geven, ga eerst eens een dagje proefrijden, dan kun je zelf oordelen of de club wat voor jouw is.
groeten
dave
(discovery)
ps. op mijn websitje staan wat foto verslagen van de verschillende locaties.
[members.home.nl]
Samen met wat vrienden ben ik er meestal wel.
Meestal met een chevy en af en toe een laro.
Meestal leuk rijden en leuk eten in de gezellige vreetschuur
Toch is de sfeer over het algemeen stuk minder als bij een landrover-meeting.
Vaak is er concurentie.
En als ik eerlijk moet zijn ben ik nog maar weinig "echte" laro-liefhebbers bij anvt tegen gekomen... eigenlijk maar 1 lol.
Stel het dus niet prikkerdagachtig voor want zo gezellig heb ik het nog niet meegemaakt :+
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Meestal met een chevy en af en toe een laro.
Meestal leuk rijden en leuk eten in de gezellige vreetschuur

Toch is de sfeer over het algemeen stuk minder als bij een landrover-meeting.
Vaak is er concurentie.
En als ik eerlijk moet zijn ben ik nog maar weinig "echte" laro-liefhebbers bij anvt tegen gekomen... eigenlijk maar 1 lol.
Stel het dus niet prikkerdagachtig voor want zo gezellig heb ik het nog niet meegemaakt :+
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik zie er toch altijd een stuk of 5 rond rijden en 1 met een 101 en wat de gezelligheid moet ik toegeven dat het een stuk beter kan maar ja dan gaa je gewoon bij dave z'n kaperiolen kijken (in groesbeek bij een modderpoel)
Dave volgende keer toch die eene met die patrol eens er door laten rijden???
Dave volgende keer toch die eene met die patrol eens er door laten rijden???
Bij "goed" weer, (lees nat weer) op het terrein van Groesbeek, ik had de illusie om mijn disco daar doorheen te sturen, maar bleef al snel met mijn neus in de plompert hangen...... had voor de zekerheid mijn sleeplint al gemonteerd aan mijn sleepoog, maar die heeft het geheel niet overleefd, evenals mijn standaard bumpertje. zucht......