Ze staat!
Ze staat!
Na een goed dagje zwoegen met Aad 'Held' Koene (nog bedankt dat je even kon vinden waarom ie niet zo lekker wou rollen. Ik was zelf nooit erachter gekomen..) en de hulp van een paar andere mensen die toevallig bij Knook stonden (ook helden), staat nu mijn 109 op mijn oprit.
Ik ben nu gelukkig.
Al gerepareerd:
Contact slot & deuren die in het slot vallen en ook nog eens van binnen op slot kunnen..
Voor iedereen die wil de 'kleine' wil zien, bezoek uren zijn morgen tussen 13:00 en 18:00 bij mij thuis op de dijk tussen Haarlem-Schalkwijk en Zwanenburg. Niet te missen, want ik ben de enige in de straat met een LaRo!
Ik ga nu slapen, het is emotioneel genoeg geweest vandaag.
Ik ben nu gelukkig.
Al gerepareerd:
Contact slot & deuren die in het slot vallen en ook nog eens van binnen op slot kunnen..
Voor iedereen die wil de 'kleine' wil zien, bezoek uren zijn morgen tussen 13:00 en 18:00 bij mij thuis op de dijk tussen Haarlem-Schalkwijk en Zwanenburg. Niet te missen, want ik ben de enige in de straat met een LaRo!
Ik ga nu slapen, het is emotioneel genoeg geweest vandaag.
Oh ja.. Nog wat details..
Sorry, ben errug moe..
Even een stukje crossen.. Nou, helaas ging dat niet wegens technische aspecten: Gortdroge tanks (ze roken wel naar benzine, maar das ook alles ook. Denk aan een verlaten western stad en dan zo'n struik die voorbij komt waaien..) en een accu die al geruime tijd geleden zijn sacramenten had mogen ontvangen en naar accu-hemel is vertrokken..
Wat handig is om te weten: Salisbury achteras! Woehoe!
En wat die sleutel betreft.. Na die hele bak van +- 200 sleutels doorgezocht te hebben, denk ik dat ik naar de verkeerde heb gezocht.. D'oh!
Ik heb gewoon een Land Rover! Goh!
Ik ga nu naar bed.
Even een stukje crossen.. Nou, helaas ging dat niet wegens technische aspecten: Gortdroge tanks (ze roken wel naar benzine, maar das ook alles ook. Denk aan een verlaten western stad en dan zo'n struik die voorbij komt waaien..) en een accu die al geruime tijd geleden zijn sacramenten had mogen ontvangen en naar accu-hemel is vertrokken..
Wat handig is om te weten: Salisbury achteras! Woehoe!
En wat die sleutel betreft.. Na die hele bak van +- 200 sleutels doorgezocht te hebben, denk ik dat ik naar de verkeerde heb gezocht.. D'oh!
Ik heb gewoon een Land Rover! Goh!
Ik ga nu naar bed.
Re: Ze staat!
Gefeliciteerd
Hoe vindt je vriendin dat ze je liefde met een ander moet delen?
Nog veel plezier ermee.
Groet, Hendrik.
Hoe vindt je vriendin dat ze je liefde met een ander moet delen?
Nog veel plezier ermee.
Groet, Hendrik.
Hendrik,
Volgens mij vond die het ook wel leuk, toen we aankwamen bij Mike stond ze toch ook wel een beedje te glunderen.
Overigens denk ik dat Mike, door de zenuwen, gisteren vergeten is om foto`s te maken.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Volgens mij vond die het ook wel leuk, toen we aankwamen bij Mike stond ze toch ook wel een beedje te glunderen.
Overigens denk ik dat Mike, door de zenuwen, gisteren vergeten is om foto`s te maken.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Inderdaad. In alle haast/zenuwen/etc. compleet vergeten een camera te regelen.. Komt wel goed, ik zorg voor een plaatje nog voor het einde van de week..
Binnenkort Lw ophalen voor de wederhelft ??
Zo de ellende bij mij ook begonnen
Zo de ellende bij mij ook begonnen
Mike,
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Aangezien ik Haarlem werk en op tijd vrij ben, kom ik denk ik even kijken. Als je het goed vindt, neem ik mijn digitale camera wel eventjes mee.
Groeten,
René
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Aangezien ik Haarlem werk en op tijd vrij ben, kom ik denk ik even kijken. Als je het goed vindt, neem ik mijn digitale camera wel eventjes mee.
Groeten,
René
Mike, gefeliciteerd. Eindelijk staat ie, tastbaar, voor je deur. Zijn je onderbuik gevoelens al iets afgezakt? De komende dagen die je bij je werkgever verplicht dient door te brengen zullen wel erg lang duren. 's Morgens voor het ontbijt eerst even naar buiten, snel nog een beetje friemelen aan knopjes. Na thuiskomst (na een te lange werkdag) voor het eten nog even verder met de ontdekkingstocht (waar zou dat ding toch voor dienen?), snelle hap, voor de goede verstandhouding vriendin helpen met de afwas, oude kloffie aan en de eerste stappen zetten die de weg naar de RDW moeten effenen. Succes en laat gauw eens wat foto's zien. Wordt vervolgd...
Ad
Ad
Hey Mike gefeliciteerd met je Laro aanwinst
Ik vind een waarschuwing wel op z'n plaats.
Er zijn mensen onder die het mom van restauratie een voledig gedemonteerde Laro in hun achtertuin hebben.
Zorg voor de wederhelft uit eigen ervaring te lang sleutelen: leeg huis al het licht uit, ze ligt in bed.
Vieze handjes controle eten staat te dampen, handjes afgekeurd opnieuw poetsen!
Nee zorg er gewoon voor dat er een tweede Laro kom(zijn al dit soort problemen van de baan).
Vraag maar aan Jan hij is niet voor niets met een tweede Range bezit,heeee Jannnnnnnnnn tochhhhhhhhhhh.
Groet Theo Kaufmann/Disco
Ik vind een waarschuwing wel op z'n plaats.
Er zijn mensen onder die het mom van restauratie een voledig gedemonteerde Laro in hun achtertuin hebben.
Zorg voor de wederhelft uit eigen ervaring te lang sleutelen: leeg huis al het licht uit, ze ligt in bed.
Vieze handjes controle eten staat te dampen, handjes afgekeurd opnieuw poetsen!
Nee zorg er gewoon voor dat er een tweede Laro kom(zijn al dit soort problemen van de baan).
Vraag maar aan Jan hij is niet voor niets met een tweede Range bezit,heeee Jannnnnnnnnn tochhhhhhhhhhh.
Groet Theo Kaufmann/Disco