Losse punaises?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mike

Losse punaises?

Bericht door Mike »

Ben ik de enige die hier last van heeft?

Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (61)
Insert Into landrover_bodies (id, body, thread) values (0, 'De laatste tijd heb ik een hele hoop problemen met berichten bekijken of zelfs dat alles is verdwenen. Ben ik nou de enige die hier last van heeft?', 0)
Warning: mysql_insert_id(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /export/www/prikpagina/v02/db/mysql.php on line 56
Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (61)
Update landrover_bodies SET thread = id WHERE id = Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (61)
Insert Into landrover (id, author, userid, email, datestamp, subject, host, thread, parent, email_reply, approved, msgid) values ('', 'Mike', '0', 'xj_mike@hotmail.com', '2003-04-03 20:42:28', 'Prikproblemen..', 'webcacheE02a.cache.pol.co.uk', '', '0', '', 'Y', '<8ad1947dad83ed43745559582e78595a.>')Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (61)
UPDATE landrover SET modifystamp = 1049395348 WHERE thread =
La Gomera

Re: Losse punaises?

Bericht door La Gomera »

Ola Mike!

Het lijkt op een machtigings formulier om prikkerheffingen automatisch van je rekening af te laten schrijven voor de duur van 20 jaar!!
Ja Mike ik heb de zelfde teksten een paar maal aangetroffen maar snap gelukkig weinig van komputers dus dacht ik dat het weer een 1 april grap moest zijn.

Adios Henk
aad G

Bericht door aad G »

Breezeretje op ??
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Ik heb ook wat probleempjes gesignaleerd is best vervelend...... maar ja ik denk dat Berry of Aad wel van zich laat horen over een server probleemje ofzo....... ???

Groet Bowy
René de Geeter

Bericht door René de Geeter »

Ook ok krijg regelmatig van dat soort teksten te zien als ik een onderwerp probeer te openen. Soms helpt een paar keer proberen, een andere keer een dag wachten. Snap ook weinig van computers, dus dit is ook voor mij een raatsel.

Berry, help ons uit de brand. Wat is het ??

Alvast bedankt,

René
Vincent

Bericht door Vincent »

Nop Mike,

Ik ben weg voor nu ik ga sleutelen of zo, want ik heb zo ongeveer van de 10 berichten die ik heb aangeklikt alleen maar deze melding gekregen.

Kan het misschien zijn dat alle Landrovers weer gerepareerd zijn voor het weekend en iedereen daarom massaal maar het prikbord gaat bezoeken....Het begint een beetje te lijken op seriousIIa die door z'n te grote wielen z'n achters aan barrels rijdt.

Misschien moeten we eens vragen of er geen Salesburry server kan komen

Gr.. Vincent
Rangie (Ron)

Bericht door Rangie (Ron) »

He!!! dus mijn computer is niet naar de kl*te ik had de moed al opgegeven, en dacht weer eens een virus op de computer te hebben, maar dat schijnt dus niet zo te zijn! pffffff gelukkig maar, de vorige keer dat dit gebeurde was ik ook meteen al m'n foto's kwijt, errrrruuugg jammer hoor!! Ik hoop dat dit van tijdelijke aard is, want het is inderdaad wel erg lastig.
Thijs

Bericht door Thijs »

Mike

je bent niet de enige met dit probleem
hier werkt het prikbord niet,of heel errruuuggg trrrraaaggg
bestaat er ook zoiets als een server V8 [evt.supercharged]

groeten
Thijs[die nog aan het sparen is]
No Mud

Bericht door No Mud »

Heb geen last,
Heb een pouhiacjilsuncvuyfg blokker ingebouwd en werkt zeer succesvol

Hoe je dat moet doen??
Ga naar www. uislupiuvnpsid[oiubhroi.be en je krijgt een Belgische handleiding toegepostduift.
Jan compugoeroe
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

Mike, Aad K, Steven en alle anderen die problemen hadden met het nieuwe prikbord, er is goed nieuws.

Het probleem is opgelost. Alle berichten zijn weer leesbaar. Mocht je nog steeds problemen ondervinden probeer dan eerst even een refresh (ctrl-F5). Als het probleem er dan nog steeds is hoor ik het graag.

Startpagina.nl zit er bovenop om alles goed werkende te krijgen.

Wat zijn jullie ervaringen wat betreft de snelheid?

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Berry,

de responce tijd van de prikbordcomputer, op het aanklikken van een bericht, varieert, afhankelijk van het moment, van 1 seconde tot meer dan een minuut.
Dit alles schijnt niet alleen door de prikbordcomputer veroorzaakt te worden maar ook door de drukte op het internet in het algemeen.
Op niet drukke moment heb ik een Pingresponce van 23 milisec, op drukke momenten loopt dit op tot soms 54 milisec.
We zijn blij als de problemen met de nieuwe software opgelost zijn want het kan weleens frustrerend werken als je een lange dag achter de rug hebt en even gauw de prikbordbericht wilt lezen.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Sue

Nu lekker snel!

Bericht door Sue »

Nu gaatíe lekker snel en probleemloos, soms 's middags en 's avonds iets trager...

Groet Sue en Leopold
The_Dude

Re: Nu lekker snel!

Bericht door The_Dude »

Over het algemeen ben ik zeer tevreden.
Vroeger duurde posten met mozilla lang tegenwoordig is dat een stuk sneller :-) Af en toe wel wat trager maar niet meer zo traag als het was.

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
aad G

Bericht door aad G »

Sorry Mike

2 minuten later kreeg ik hetzelfde (zonder Breezertje)

Groetjes

Aad

eea was niet vervelend bedoelt hoor !!!
Plaats reactie