Lampjes m en s branden disco 2 2004

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Soufian

Lampjes m en s branden disco 2 2004

Bericht door Soufian »

Mijn temparatuurmeter van mijn disco 2 stond ineens helemaal onderaan. Bleek de koelvloeistof bijna op te zijn. Aangevuld met g12 En verder gereden. Even een tussenstop gemaakt, en daarna tijdens het starten wilde hij niet aan. Wel het gekuch, van bijna startend. Tijdens hetbproberennstarten aan gaan denlampjes m en s knipperen. 10 min later weerbgeprobeerdnen weer knipperen, maar nu start hij wel. de lampjes gaan weer uit en ik kan weer verder rijden. Mijn vraag is nu: wie weet wat het is. Moet ik naar de dealer om te voorkomen dat ik straks langs de weg sta, of is het maar een storing(ik rijd in afrika, erg stoffig gebied)
Ben leert elke dag van zijn Laro's

Re: Lampjes m en s branden disco 2 2004

Bericht door Ben leert elke dag van zijn Laro's »

Als je koelvloeistof verdwijnt, zou ik eerst eens kijken of je geen lekkage heb.
Misschien is het handig om voor de kenners hier ook eerst te vermelden welke motor je heb in je D2.
Dat kan al heel veel vertellen.
Soufian

Re: Lampjes m en s branden disco 2 2004

Bericht door Soufian »

Vloeistof lekt gelukkig niet, tenminste het isbniet zo dat het heel hard gaat. Disco heeft een 2.5 td5 motor. Wat me verderbopvalt isbdat als de auto een nacht gestaanbheeft, en ik hem de volgende dag warmdraai hij een beetje een schurend geluid maakt
Plaats reactie