Ik heb mijn Fairey overdrive (voor een LT95 versnellingsbak) uit elkaar gehaald. Alles ziet er nog goed uit behalve de splines van de clutch sleeve (die vd hoofdas gaan nog net). Alleen dat onderdeel lijkt niet meer te krijgen te zijn (alleen nog maar voor de Series, maar niet voor de LT95).
Weet iemand waar deze nog te krijgen te zijn, of waar ik ze zou kunnen laten maken (zou dat kostbaar zijn?)
Alvast bedankt,
Arjan
Clutch sleeve voor fairey overdrive laten maken
Re: Clutch sleeve voor fairey overdrive laten maken
Zoek eens contact met Finn, adverteerd regelmatig met dit soort spullen.
Hij woont ergens in Duitsland, maar is nederlander.
Mvg Thimo.
Hij woont ergens in Duitsland, maar is nederlander.
Mvg Thimo.
Staat het onderdeel wat je zoekt hier ook niet bij?
Ik kreeg ook te horen dat het niet meer te krijgen was, maar vond toen deze site:
[www.johncraddockltd.co.uk]
Ik kreeg ook te horen dat het niet meer te krijgen was, maar vond toen deze site:
[www.johncraddockltd.co.uk]
laten maken kan wel maar is zeeeer kostbaar heb het eens laten uitzoeken voor de clutch sleeve van een TORO overdrive ook niet te krijgen .
bij oplages van 10 stuks,( ik had 5 gegadigden tot australie aan toe) zit je al snel op 550,00 euro ( heb je wel ECHTE kwaliteit) je wilt geen troep in je tussenbak toch)
na wat zoeken kun je best wel goedkoper maar het probleem zit hem in de frezen voor de vertanding die is heel speciaal en die frezen kosten een vermogen. als je iemand weet die de frees al heeft voor binnen en buitenvertanding zal je wat goedkoper uit zijn maar zoals de engelse het goed kunnen die vertanding is nou net weer iets anders dan anders....
een vriend van me zit helemaal in die business en doet het zelf heeft heeeeeel veel frezen maar die net niet moest besteld worden etc etc. de prijs voor het arbeidsloon voor die jongens die dit precisieslijpen doen ligt wat hoger dan het gemiddelde.
als je goedkoper uit kan hoor ik het graag!!! misschien kan hij dan ook wel de TORO maken... wie weet.
bij oplages van 10 stuks,( ik had 5 gegadigden tot australie aan toe) zit je al snel op 550,00 euro ( heb je wel ECHTE kwaliteit) je wilt geen troep in je tussenbak toch)
na wat zoeken kun je best wel goedkoper maar het probleem zit hem in de frezen voor de vertanding die is heel speciaal en die frezen kosten een vermogen. als je iemand weet die de frees al heeft voor binnen en buitenvertanding zal je wat goedkoper uit zijn maar zoals de engelse het goed kunnen die vertanding is nou net weer iets anders dan anders....
een vriend van me zit helemaal in die business en doet het zelf heeft heeeeeel veel frezen maar die net niet moest besteld worden etc etc. de prijs voor het arbeidsloon voor die jongens die dit precisieslijpen doen ligt wat hoger dan het gemiddelde.
als je goedkoper uit kan hoor ik het graag!!! misschien kan hij dan ook wel de TORO maken... wie weet.