Morgen Havelte -> prikkers vanuit Gieten? of Assen?
Morgen Havelte -> prikkers vanuit Gieten? of Assen?
Hallo prikkers,
Morgen 4x4 rijden in Havelte.Om 10:00uu is het terein open.
Om 9:00 vertrekken we bij de shell pomp in Gieten. Om 9:20 komen we langs van der Valk in Assen. Als ik het goed begrepen heb staat hier ook een andere prikker.
Voor meer informatie zie: [www.st4x4drenthe.nl]
Hopelijk is het weer droog.. Het is door alle regen en sneeuw van afgelopen dag en nacht waarschijnlijk nat genoeg
Groeten,
Marchel
blauwe land rover lightweight
Morgen 4x4 rijden in Havelte.Om 10:00uu is het terein open.
Om 9:00 vertrekken we bij de shell pomp in Gieten. Om 9:20 komen we langs van der Valk in Assen. Als ik het goed begrepen heb staat hier ook een andere prikker.
Voor meer informatie zie: [www.st4x4drenthe.nl]
Hopelijk is het weer droog.. Het is door alle regen en sneeuw van afgelopen dag en nacht waarschijnlijk nat genoeg
Groeten,
Marchel
blauwe land rover lightweight
Re: Morgen Havelte -> bericht voor Tabe
Hoi Tabe,
Ik hoop dat je dit nog leest.
Robert gaf aan dat je wel kon meerijden. Je kunt met mij mee rijden mijn bijrijder kan niet mee.
Bel mij eventueel vanmiddag of vanavond even: 06- een twee 0806 vier vijf. Ik heb jouw nummer niet.
Groeten,
Marchel
Ik hoop dat je dit nog leest.
Robert gaf aan dat je wel kon meerijden. Je kunt met mij mee rijden mijn bijrijder kan niet mee.
Bel mij eventueel vanmiddag of vanavond even: 06- een twee 0806 vier vijf. Ik heb jouw nummer niet.
Groeten,
Marchel
Goedemiddag,
Graag sluiten we aan bij het convooi!
Vanaf Groningen zullen we vertrekken, dus hopen jullie te ontmoeten bij Van Der Valk Assen,
We rijden een blauwe P38,
Tot morgen,
Groet A3 & Marcel
Graag sluiten we aan bij het convooi!
Vanaf Groningen zullen we vertrekken, dus hopen jullie te ontmoeten bij Van Der Valk Assen,
We rijden een blauwe P38,
Tot morgen,
Groet A3 & Marcel
middag allemaal
weten jullie dat de N33 t/m Assen er uit licht
oudeweg naar rolde en dan Assen is dan wel handig
totziens in Havelte
Wim
weten jullie dat de N33 t/m Assen er uit licht
oudeweg naar rolde en dan Assen is dan wel handig
totziens in Havelte
Wim
nog bedankt wim voor de tip ik hoop dat we morgen Mooi weer wordt het is nat genoeg ???? bosrover
Hallo wim,
Bedankt voor de tip. Het was bekent. De oude weg is gelukkig eeer open maar dit is natuurlijk wel een weg waar je nu 60mag en je tevens via het centrum van assen moet.
Tot morgen?
Groeten,
Marchel
Bedankt voor de tip. Het was bekent. De oude weg is gelukkig eeer open maar dit is natuurlijk wel een weg waar je nu 60mag en je tevens via het centrum van assen moet.
Tot morgen?
Groeten,
Marchel
Re: Morgen Havelte -> prikkers vanuit Gieten? of Assen?
Hallo
Ga morgen ook nog ff kijken met de daf, ff kijken wat de 575 doet in het terrein
En misschien hier en daar een prikker helpen
Gr
Pietjedaf
Ga morgen ook nog ff kijken met de daf, ff kijken wat de 575 doet in het terrein
En misschien hier en daar een prikker helpen
Gr
Pietjedaf
Re: Morgen Havelte -> prikkers vanuit Gieten? of Assen?
Goedemiddag,
Het was een mooie dag, ik heb me goed vermaakt,
dank voor het meerijden, dat heeft ervoor gezorgd dat ik alleen op het terrein wat verdwaalde, in plaats van de weg er naar toe!
Groet Marcel
Het was een mooie dag, ik heb me goed vermaakt,
dank voor het meerijden, dat heeft ervoor gezorgd dat ik alleen op het terrein wat verdwaalde, in plaats van de weg er naar toe!
Groet Marcel