Stroomaansluitingen Series 2 met 200(t)di
Geplaatst: vr 17 aug 2018, 21:51
Larogekken, ik ben bezig om mijn S2 geheel opnieuw op te bouwen. Ik heb ook de complete bedrading vervangen, maar nu heb ik enkele vraagjes:
De drie meters op het dashboard (brandstof, olietemperatuur en watertemperatuur) doen gek, brandstof en olie gaan langzaam naar vol c.q. naar heet, terwijl de motor niet loopt en de auto niet warm is, water beweegt niet. Volgens mij is de brandstof tank ook niet vol. Nu heb ik de 10v stroomdraden doorgelust en in 1 contact van de spanningsstabilisator, kan dit of moet elke meter op een schoon contact?
Ik weet niet waarop ik de draad van de oliedruk (groene lampje op het dashboard) op aan moet sluiten op een 200 tdi motor, ik heb de olietemperatuur aangesloten op de sensor bij het oliefilter.
Alle tips, tekeningen, schema's en foto's zijn welkom
De drie meters op het dashboard (brandstof, olietemperatuur en watertemperatuur) doen gek, brandstof en olie gaan langzaam naar vol c.q. naar heet, terwijl de motor niet loopt en de auto niet warm is, water beweegt niet. Volgens mij is de brandstof tank ook niet vol. Nu heb ik de 10v stroomdraden doorgelust en in 1 contact van de spanningsstabilisator, kan dit of moet elke meter op een schoon contact?
Ik weet niet waarop ik de draad van de oliedruk (groene lampje op het dashboard) op aan moet sluiten op een 200 tdi motor, ik heb de olietemperatuur aangesloten op de sensor bij het oliefilter.
Alle tips, tekeningen, schema's en foto's zijn welkom