veel zwarte rook
Geplaatst: di 02 jun 2015, 11:10
Hallo lui,
andere prikbord doet niet wat het zou moeten, dus hier nog maar een keer.
Ik zit hier met een 88" met nogal veel zwarte rook, oftewel onverbrande diesel. Een poos terug zijn er wat jongens van Go For Africa mee bezig geweest maar die kwamen er niet verder mee, dus werd het ding weer aan de kant gezet. Ben er nu zelf aan begonnen en verdomd, hij doet het weer. Echter met enorm veel zwarte rook. Normaal zou je als je de pomp met de klok meedraait minder zwarte rook moeten krijgen. Maar of ik de pomp nou linksom of rechtsom draai, de zwarte rook blijft. Vooral bij het starten. Eenmaal goed op toeren tijdens het rijden gaat het beter. Maar bij een bocht terugschakelen naar 2 en dan weer verder rijden is een probleem. Het ding staat gewoon te verzuipen. Ik vermoed dat de pomp niet goed is teruggezet. Maar voordat ik de boel weer openmaak om goed op tijd te zetten zou ik graag een bevestiging willen.
Iemand een idee?
andere prikbord doet niet wat het zou moeten, dus hier nog maar een keer.
Ik zit hier met een 88" met nogal veel zwarte rook, oftewel onverbrande diesel. Een poos terug zijn er wat jongens van Go For Africa mee bezig geweest maar die kwamen er niet verder mee, dus werd het ding weer aan de kant gezet. Ben er nu zelf aan begonnen en verdomd, hij doet het weer. Echter met enorm veel zwarte rook. Normaal zou je als je de pomp met de klok meedraait minder zwarte rook moeten krijgen. Maar of ik de pomp nou linksom of rechtsom draai, de zwarte rook blijft. Vooral bij het starten. Eenmaal goed op toeren tijdens het rijden gaat het beter. Maar bij een bocht terugschakelen naar 2 en dan weer verder rijden is een probleem. Het ding staat gewoon te verzuipen. Ik vermoed dat de pomp niet goed is teruggezet. Maar voordat ik de boel weer openmaak om goed op tijd te zetten zou ik graag een bevestiging willen.
Iemand een idee?