crew cab
Geplaatst: di 04 feb 2003, 11:55
Jan G.,Frank G,Frank en Eric bedankt voor jullie inbreng.Vanaf 1972 tot 1987 heb ik LARO gereden,de 88 Diesel en 109 6-cyl benzine. Ik ben nu toe aan een nieuwe auto en wil weer terug naar mijn "oude liefde".Omdat ik helemaal niet meer op de hoogte ben van wat er ( buiten het officiele circuit) te koop is doe ik nogmaals een beroep op jullie.
Stel dat ik in Belgie of Duitsland een 130 Crew Cab koop. Dit is er dan een met een "echt" bakje van 167 cm lang. Het laadvermogen is incl.eigen gewicht 3500 kg.
Die wil ik op een grijs kenteken hebben. Deze bovengenoemde 130 ,is dat eigenlijk een 127 ?? Wat moet ik er aan (laten) veranderen ?? De gegevens van RDW en douane zijn mij bekend,maar hoe pas je die toe op deze auto ??
Vast bedankt, Jan.
Stel dat ik in Belgie of Duitsland een 130 Crew Cab koop. Dit is er dan een met een "echt" bakje van 167 cm lang. Het laadvermogen is incl.eigen gewicht 3500 kg.
Die wil ik op een grijs kenteken hebben. Deze bovengenoemde 130 ,is dat eigenlijk een 127 ?? Wat moet ik er aan (laten) veranderen ?? De gegevens van RDW en douane zijn mij bekend,maar hoe pas je die toe op deze auto ??
Vast bedankt, Jan.