Vandaag heb ik mijn contactslot vervangen.
De oude had 5 aansluitingen:
bruin +12V
bruin/rood: gloeien
wit: interne verbruikers(?)
wit/rood: starter
wit/zwart + wit/oranje. (bij elkaar) wit/zwart=brandstofpomp?
Het nieuwe slot heeft maar 4 aansluitingen.....?
Dus heb ik wit + wit/zwart + wit oranje bij elkaar aangesloten.
Sleutelstand:
0; alles uit -> goed
1; contact (olie+accu lampje op dash gaan branden -> goed
2; gloeien -> goed. olie+acculampje gaan weer uit -> is dat goed?
3; starten, startmotor draait -> goed. Maar motor slaat niet aan, want in deze stand krijgt de brandstofpomp geen spanning....
Het lijkt toch of ik het 5e contact te kom.... ik zou niet weten hoe ik hem anders aan moet sluiten.
Of contactslot werkt niet goed; geen spanning op wit/contact tijdens starten?
Waarvoor is wit/oranje (staat niet in mijn schema nl)?
Iemand hier ervaring mee?
Het gaat om de PRC2670 van Bearmach (Ignition switch diesel replacement)
Groet van Rik&Spike, 110 2,5TD '86
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2014 17:42 door Rik&Charlie.