hallo
wie komt er in de buurt van maasdijk, en wil eens bij een bedrijf gaan kijken of deze nog bestaat.
het volgende.
ik heb 9-aug een boek besteld ( pyreneaeen , ISBN 9793831718931) bij
willemsadventure, honderdland 120, 2676lt, maasdijk. tel 085-8772215
ik heb al gemailt en 7x gebeld, maar krijg geen gehoor.
wie wil er eens even binnen wippen, bestaat dit bedrijf er nog, zijn ze nog open?
je doet me er een groot plezier mee.
we willen 3 sept naar de pyrineen gaan, had graag dit boek gehad, hun hebben het, zeggen ze.
gr pascal
o.t. kijken in maasdijk
Re: o.t. kijken in maasdijk
Misschien 's informeren bij Honderdlaan 118 of 122, de buren weten vaak het beste wat er loos is. Is het wel een geldig ISBN nummer? Google kent het niet....
Gr Bart
Gr Bart
Uhm... Ik heb mijn werkplaats in Maasdijk. Honderdland 109F
Vandaag de hele dag met de 110 Hardtop aan het klussen geweest daar.
Stuur even een PB...

Vandaag de hele dag met de 110 Hardtop aan het klussen geweest daar.
Stuur even een PB...
gaat het om dit boek?
Tenzij Willem nog een oude heeft liggen, zul je nog even moeten wachten vermoed ik (overigens ken ik het bedrijf niet).
Fenna
Tenzij Willem nog een oude heeft liggen, zul je nog even moeten wachten vermoed ik (overigens ken ik het bedrijf niet).
Fenna
hoi
ja dit boek is het, weet (die verwijzing naar die site) zij het niet hebben, maar willems heeft het en ik heb het betaald,
dan is het sneu dat hij niet reageert.
gr pascal
ja dit boek is het, weet (die verwijzing naar die site) zij het niet hebben, maar willems heeft het en ik heb het betaald,
dan is het sneu dat hij niet reageert.
gr pascal
hoi
he he, net gebeld, hij was op vacantie, zou het vandaag op de bus doen, hoop dat ik het morgen heb.
gr pascal
he he, net gebeld, hij was op vacantie, zou het vandaag op de bus doen, hoop dat ik het morgen heb.
gr pascal