Allen,
ik heb geprobeerd om via de website te zoeken naar het volgende topic, maar de zoekfunctie werkt op zowel telefoon, ipad als laptop niet.
Na een half jaar stil gestaan te hebben willen we toch onze RRC uit 91 weer mobiliseren. Na weigerende ruitenwissers (motor en aandrijving opnieuw in het vet en daar ging het weer) heeft ook bij het tweede proefritje de ventilator van de kachel geen zin.
Ik had de kap onder het raam er nog niet weer opgezet, en kon daarlangs goed bij de vinnen van de motor van de kachel. Deze zat vast, maar na een nachtje wd 40 kwam hij los. (atans ik kan hem met mijn hand rond draaien, gaat zwaar, maar mogelijk is dat de weerstand van de motor?
Als ik de kachel in de auto van stand 0 naar 1 zet, hoor ik een relais klikken (dit is 1 van de 4 onder de motorkap tegen het brandschot aan)
ik lees wat via google over een aanjager? waar vind ik die, en hoe kom ik der achter of hij nog werk?
Wie o wie kan mij helpen om de oorzaak te vinden? deze kachel zit er nu twee jaar in en deed het nog goed toen we hem weg zetten.
kachel/ventilator
Re: kachel/ventilator
De kachelventilator moet vrij en licht draaien.
Als je hem met hand moeilijk in beweging krijgt is dat het probleem.............
Dan krijgt de motor hem nooit in beweging.....
Als je hem met hand moeilijk in beweging krijgt is dat het probleem.............
Dan krijgt de motor hem nooit in beweging.....