Als cadeautje voor mijn broertje heb ik een compleet set lederen bekleding voor zijn Volvo C30 gekocht. Het zijn alleen de hoezen, dus twee keer voorstoel, achterbank en hoofdsteunen.
Nieuw door Volvo geleverd en als het goed is gewoon al verpakt in een doos.
Nu woon ik in Scheveningen en is het goed 2 uur sturen voor ik daar in de buurt ben. Is er misschien iemand bereid die daar in de buurt woont het voor mij op te pikken en bij het postkantoor af te gooien? De verkoper (een bedrijf dat dagelijks gewoon geopend is) wil helaas het setje niet versturen.
Vast bedankt voor het meedenken!!
David
Lease-auto 2010 Volvo V50 -- Speeltje 1 1994 Porsche 911 (993) -- Speeltje 2 1986 Land Rover 90 200 Tdi
Prikkertransport Hengelo naar Randstad, of vanaf daar even met d
Re: Prikkertransport Hengelo naar Randstad, of vanaf daar even m
Raar dat ze niet willen versturen, ook niet als je ze wat extra's geeft? Voor € 20,- of zo zou ik wel bereid zijn om even naar een postloketje te gaan. Wel mooi zo'n C30 trouwens.
Gr, Bart
(V70 D5 en een handvol "oud-ijzer" uit UK)
Gr, Bart
(V70 D5 en een handvol "oud-ijzer" uit UK)
Re: Prikkertransport Hengelo naar Randstad, of vanaf daar even m
Ja... Zijn reactie op het verzoek was meteen, daar begin ik niet aan...
Maar inmiddels iemand via het Porscheforum gevonden die er tegenover werkt. Die pikt 't setje even voor mij op, dus het is al geregeld.
En inderdaad, een C30 is een leuke auto! Kon nu voor EUR 250,00 een compleet set lederen bekledingshoezen origineel Volvo R-design kopen. Dat was wel een koopje volgens mij
David
Maar inmiddels iemand via het Porscheforum gevonden die er tegenover werkt. Die pikt 't setje even voor mij op, dus het is al geregeld.
En inderdaad, een C30 is een leuke auto! Kon nu voor EUR 250,00 een compleet set lederen bekledingshoezen origineel Volvo R-design kopen. Dat was wel een koopje volgens mij

David