Mijn 109 dieseltje staat sinds 31/12/'13 geschorst.
Sinds Maart toch wat zitten kijken op diverse sites of er iets te koop staat wat ouder is dan 40 jaar, of benzine. In ieder geval ets wat beter betaalbaar is dan dit monster.
Dan moest het ook mar een 88 zijn: da's dan weer wat anders dan een 109.
Kort en goed: ik zocht aan de onderkant van de markt en ben eergister geslaagd!
Heb een SIII 88 gevonden op benzine (1981). Chassis is niet slecht, blokje loopt en auto heeft nog APK.
RHD net als de 109. Dus we rollen weer!
Optisch geen schoonheid, maar da's mooi. Dan val ik ook niet zo op

Laatste 2 jaar 170 mijl gelopen volgen de APK-rapporten.
Het ritje van Wier naar Utrecht was dus wel even een vuurproef, maar is gelukt. Benzinemeter en temparatuurmeter werken niet. Ik ben maar met een volle tank vertrokken in Friesland en heb Utrecht gehaald.
Van het weekend maar eens wat oliepeilen etc. bekijken en kijken of we de metertjes weer aan de gang krijgen.
Er zitten prikkerstickers op, maar de man bij wie ik 'm kocht wist niks van een Prikbord.
Dus moet het van daarvoor zijn. De (voorheen) friese eigenaar kocht de 88 in 2009 van een persoon rondom Utrecht.
Was/is dat misschien een nog actieve prikker?
Ben benieuwd. Ik woon (ook?) in Utrecht en ben benieuwd of er nog wat achtergrond info is van m'n nieuwe auto!
88 petrol 1981, RHD, Kenteken 14-SV-GT.
groet!