Iemand?

Ahh ... ik was even vergeten dat je bij electro-rijden niet direct aan de radiator-doorstroming moet denken (hoogstens voor een airco en wellicht voor een bescheiden koel-flow tijdens het laden en/of de electromotoren).lucasvanlierop schreef:Marc, dankjewel, ik ga eens even meten hoe dat uit komt!! ik heb nog geen voorkeur voor een bepaald type, gewoon wat het beste past en het stevigst is. Goed om te horen dat het origineel solide blijkt.
De charge inlet is waar de laadstekker in gaat. Bij zal dat voorlopig worden:
- 1 tot 3 fase AC Type2 (+/- 10 kW)
- DC Chademo (+/- 50 kW)
Veel mensen knutselen die inlets in plaats van de vulhals naar de tank maar die heb ik maar 1 (logisch). En ik heb ook liever alles dicht bij elkaar en dus bij de motorruimte.
Bedenk bij het scharnieren in ieder geval dat het ook bestand moet zijn tegen winterse ongemakken.lucasvanlierop schreef:Leuk dat je suggereert om de grille te laten scharnieren, die gedachte kwam ook bij mij op. Dat is wel de moeite waard om te proberen!